Gå til innhold

Selvmordstanker


Gjest ioooe

Anbefalte innlegg

Har hatt selvmordstanker i ca et år, sterke og svake. Om kvelden i helger begynner jeg å planlegge. Har ikke fortalt det til noen. Behandling føler jeg bare er press selv om jeg ikke sier noe. Klarer ikke mer på toppen av at jeg syns livet mitt er noe jeg må holde ut. Blir syk av å tenke og liggende nede. Orker ikke mer. Er det noe vits å fortelle om tankene? Redd de skal tro jeg gjør meg til og ikke vil høre eller bare si at jeg bare må dø hvis jeg vil. Reddselsfult scenario.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest milla_26

HEI..

Redd de ikke skal tro deg? Pleier du å overdramatisere da?

Du må for all del prøve å snakke / skrive om det du har i hodet. Skriver du dagbok?

Jeg har det veldig vondt selv også for tiden selv, men ser humoren i det meste tross alt.

Disse to vil jeg dele meg deg og resten

- Det er håp så lenge liket fiser..

-What doesn't kill you, makes you stronger!!

Den siste er vanskelg for deg å skjønne nå, men det er faktisk sant.

Klem fra Milla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...