Gå til innhold

Lørdagskvelder stinker!!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg kjeder meg like fælt som du gjør. Gjesp, jeg sover halve dagen og titter på tv og leser her og andre steder og kjeder meg ennå mer.

Minstemann sover og jeg kan ikke akkurat la han ligge alene her.

Men hvor ville du gått om du hadde vært alene?

Gjest born in africa

hei, du..

jeg ble kalt for tottlå før... tror kanskje vi er fra nesten samme plass..

vet du hvor lyefjell er???

men til spørsmålet ditt, du gjør det ikke bedre enn du selv vil. vet det er mindre oppmyntrende å høre, men det er sant.

jeg jobber også hver 3 helg, i helsevesenet, men helgen er ikke ødelagt fordet.

ring til en god venn, kanskje noen du ikke har pratet med på lenge, eller det er noen du har daglig kontakt med.

inviter dem på middag, fest eller bare møte ( vet ikke om du er kristen, men vi har jo endel av dem, vi som bor i bibelbeltet!!!, unskyld dersom jeg tar helt feil, men ordet tottlå var så veldig kjent liksom...)

Annonse

Gjest born in africa

Jobbet, lest faglitteratur, jobbet litt mer, pusset opp kjøkken, laget mat, snakket med datteren min, sittet ved dataen, hørt musikk, drikker rødvin. Livet er godt i kveld..........

jeg drikker også rødvin, men den var ikke god... caballo loco, noe jeg fant i barskapet til pappa....

Gjest born in africa

ung og ung fru blom... 24 år. begynner å bli (og ikke minst oppføre meg) som en voksen..

den som hadde vært 15 igjen!

jeg mente MÅ oppføre meg som en voksen.. selv om jeg av og til (ganske ofte faktisk) oppfører meg som om jeg var 18....

ung og ung fru blom... 24 år. begynner å bli (og ikke minst oppføre meg) som en voksen..

Hvis jeg hadde oppført meg som 16 eller 18 så hadde jeg blitt latterlig. Jeg for nøye meg med å late som jeg er i tyve-årene, det er drøyt nok det..........

Gjest en anonym lye bu

hei, du..

jeg ble kalt for tottlå før... tror kanskje vi er fra nesten samme plass..

vet du hvor lyefjell er???

men til spørsmålet ditt, du gjør det ikke bedre enn du selv vil. vet det er mindre oppmyntrende å høre, men det er sant.

jeg jobber også hver 3 helg, i helsevesenet, men helgen er ikke ødelagt fordet.

ring til en god venn, kanskje noen du ikke har pratet med på lenge, eller det er noen du har daglig kontakt med.

inviter dem på middag, fest eller bare møte ( vet ikke om du er kristen, men vi har jo endel av dem, vi som bor i bibelbeltet!!!, unskyld dersom jeg tar helt feil, men ordet tottlå var så veldig kjent liksom...)

Hmmm...

Hvem er du?? Kjenner jeg deg tro??

Annonse

Jeg har vært på pianokonsert og hørt datteren min opptre.

(Er så stolt vettu)

Ellers har jeg vasket, vasket og vasket.

Har forsømt huset lenge nå. Er så mye annet som har skjedd i det siste, så nå følte jeg at det holdt på å gro ned rundt oss.

Nå skal jeg bare legge sammen en haug med klær, så skal jeg legge meg tenker jeg.

Men sånn ellers er det deilig med helg da.

Ånei jeg er glad jeg aldri blir 15 igjen. Tenårene var nok desidert den verste tiden i mitt liv. Ikke fordi noe spesielt hendte, men bare fordi jeg hatet å være tenåring!

Jeg har sittet hjemme hele helgen. Skulle jobbet med en essay/obligatorisk oppgave som skal leveres imorgen (en søndag av alle dager!), men jeg er så tottlete selv, at jeg klarer ikke jobbe noe særlig før kvelden før. Selv om jeg begynte for en stund siden, har jeg ikke jobbet særlig effektivt. Derfor har jeg stort sett sittet på DOL og andre nettsider, spilt litt dataspill, sett tv osv. Sitter nå med øl nr 2 og DOL drar meg fremdeles bort fra oppgaven som ennå ikke er ferdig... sukk.

Ånei jeg er glad jeg aldri blir 15 igjen. Tenårene var nok desidert den verste tiden i mitt liv. Ikke fordi noe spesielt hendte, men bare fordi jeg hatet å være tenåring!

Samme her. Jeg hatet ikke å være tenåring. Morsom tid det også. Men jeg hatet alle kvisene mine.Jeg kastet bort alt for mange timer forran speilet. Tid som kunne vært brukt til nyttigere ting.

Dessuten var det slitsomt å være i "berg og dalbane" humør. Slitsomt å være så forelsket hele tiden.

Slitsomt å ha så mange komplekser.

Mye morro var det også, men det er deilig å være 38 år.

Samme her. Jeg hatet ikke å være tenåring. Morsom tid det også. Men jeg hatet alle kvisene mine.Jeg kastet bort alt for mange timer forran speilet. Tid som kunne vært brukt til nyttigere ting.

Dessuten var det slitsomt å være i "berg og dalbane" humør. Slitsomt å være så forelsket hele tiden.

Slitsomt å ha så mange komplekser.

Mye morro var det også, men det er deilig å være 38 år.

Men nå kan du jo snart glede deg til berg og dalbanen igjen. Og kvisene. Det er verre neste gang skjønner du ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...