Gå til innhold

Hvordan velge forlover?


mekkern

Anbefalte innlegg

Jeg skal gifte meg!

Men hvordan skal jeg velge forlover?

Hva skal/bør jeg legge vekt på ved dette valget?

Noen som har tips eller råd å komme med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde flere alternativer til forlover, altså flere aktuelle venninner, og en søster.

Grunnen til at jeg valgte henne jeg valgte, var fordi hun nok er den som kjenner meg best, den jeg først betror meg til. I tillegg er hun selv gift, og hadde vært forlover før, noe jeg synes var betryggende. Hun kom med mange gode råd i tiden før bryllupet, og var virkelig en GOD støtte.

Hun er ikke den jeg har mest med å gjøre sånn i det daglige, og jeg kunne f eks valgt en venninne som jeg har det mest gøy med, men akkurat i forbindelse med bryllupet mitt, valgte jeg altså etter andre kriterier.

Finn ut hva som er viktigst for DEG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Ei jente som jeg kjenner hadde gutt som forlover.

Okei... Har alltid lurt litt på det. De beste vennene mine er gutter.

Får få vedkommende til å stille opp i kjole

*knis* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei... Har alltid lurt litt på det. De beste vennene mine er gutter.

Får få vedkommende til å stille opp i kjole

*knis* :)

Men hun giftet seg ikke i kirken, da. Ikke vet jeg om kirken har egne regler for slikt. Skulle ikke forundre meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din beste venn? Den vennen du har hatt lenge? Bror (for menn)/søster (for kvinner)?

Jeg valgte min beste venninne. Et helt naturlig valg for meg.

Vi har vært bestiser siden 1. klasse, og er det den dag i dag 23 år etter bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun giftet seg ikke i kirken, da. Ikke vet jeg om kirken har egne regler for slikt. Skulle ikke forundre meg ;)

Det har de ikke.

Forloverne skal være vitner og det er også alt. Bruden kan ha gutt eller brudgommen kan ha jente til forlover om de ønsker, også i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Det har de ikke.

Forloverne skal være vitner og det er også alt. Bruden kan ha gutt eller brudgommen kan ha jente til forlover om de ønsker, også i kirken.

Hadde vært drømmen å gifte se i en praktfull hage eller park.

Ala Tristas Bryllup!

Er ikke personlig kristen. Så talen til presten deres (Trista å mannen) lagde en tåre i øyenkroken min iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baremei

Jeg valgte min beste venninne. Et helt naturlig valg for meg.

Vi har vært bestiser siden 1. klasse, og er det den dag i dag 23 år etter bryllupet.

Hva hvis man har to bestevenner? Som man har kjent like lenge, og er like glad i?Hva gjør man da?Den ene må jo bli såra uansett...? For det går vel ikke å ha to forlovere,gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hvis man har to bestevenner? Som man har kjent like lenge, og er like glad i?Hva gjør man da?Den ene må jo bli såra uansett...? For det går vel ikke å ha to forlovere,gjør det?

Du kan velge to forlovere. Det gjorde mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg valgte min beste barndomsvenninne.

Det er noe eget med en som har kjent meg siden vi var veldig små, og som kjenner "hele bildet" - ikke bare fra studietiden eller voksenlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...