Gå til innhold

NHD- superpsykolog ??


Blacky1365380153

Anbefalte innlegg

Blacky1365380153

Hei

I et tidligere innlegg vedr Posttraumatisk stresssyndrom skrev du at du anbefalte en å ta kontakt med en superspsykolog eller noe slikt for behandling av dette... jeg har også andre steder lest at man burde gå til spesialist innen dette området for behandling, men hvordan kan man finne ut hvem som er spesialist innen dette? Bor i Sørum kommune og trenger hjelp kjapt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis noen har anbefalt deg å oppsøke en superpsykolog, så tror jeg det i så fall var ironisk eller fleipete ment.

Må nok skuffe deg, men jeg tror ikke det finnes noe som heter "superpsykolog" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Hvis noen har anbefalt deg å oppsøke en superpsykolog, så tror jeg det i så fall var ironisk eller fleipete ment.

Må nok skuffe deg, men jeg tror ikke det finnes noe som heter "superpsykolog" :-)

Det var NHD som skrev:

Re: Posttraumatisk stress syndrom i familen, hvordan hjelpe?

Siden han fortsatt har betydelige problemer, bør han etter min mening bruke SSRI - regelmesig og langvarig.

Kan han søkes til noen "superspesialist" på PTSD?

Det er særdeles bra at dere i familien bryr dere, "tvinger" han til aktivitet og kontakt og ikke lar han være alene hele tiden.

Dessverre finnes det traumer som en ikke blir helt frisk av igjen.

- Nils Håvard Dahl, psykiater

Derfor spør jeg..... er ikke helt koko da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Det var NHD som skrev:

Re: Posttraumatisk stress syndrom i familen, hvordan hjelpe?

Siden han fortsatt har betydelige problemer, bør han etter min mening bruke SSRI - regelmesig og langvarig.

Kan han søkes til noen "superspesialist" på PTSD?

Det er særdeles bra at dere i familien bryr dere, "tvinger" han til aktivitet og kontakt og ikke lar han være alene hele tiden.

Dessverre finnes det traumer som en ikke blir helt frisk av igjen.

- Nils Håvard Dahl, psykiater

Derfor spør jeg..... er ikke helt koko da :-)

Tror det med superspesialist er en del av spørsmålet, altså, nhd har klippet det ut og svart nedenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...