Gå til innhold

Filmet sex i søvne. Ville du blitt støtt av dette?

Anbefalte innlegg

Dersom parteneren din hadde sex med deg mens du sov og i tillegg filmet det, ville du blitt støtt? Ville du gått til Politiet? Eller ville du syntes det var et morsomt påfunn?

Forutsetter selvsagt at filmen ikke ble vist til noen annen.

Jeg ville ikke tatt det ille opp :-)

http://www.adressa.no/nyheter/article.jhtml?articleID=517128

Fortsetter under...

• Svar 105
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• lilleva

19

• petter smart

17

• morsan

13

• Sør

7

Mest aktive i denne tråden

For det første - sex uten samtykke er ikke akseptabelt, jeg hadde blitt dritt forbanna.

For det andre - filme sex uten at jeg vet om det? Hadde blitt møkkasinna!!

Så jeg hadde nok ikke snakket til han på en stund, hadde muligens klappet til han, skjelt han ut og bannet høyt og lenge. Men ville ikke gått til politiet med det. Fra hans side er det sikkert bare uskyldig lek uansett.

Gjest jeg, en voldtektskvinne

Jeg gjorde faktisk det med exen min da han lå og sov ganske dypt. Jeg våknet på natta av at jeg var kåt, og samboeren min lå ved siden av med den flaggstanga. La meg da over ham, og regnet med at han ville våkne. Han gjorde derimot ikke det, men var allikevel ganske med i søvne. Det kom ganske fort for meg, og an kom ikke, så siden han ikke enda hadde våknet så la jeg meg og sov.

Spurte ham om han husket det da vi våknet, og han gjorde egentlig ikke det, men trodde han hadde hatt en deilig drøm. Han ble IKKE sur i det hele tatt, snarere tvert imot.

Annonse

Merkelig streng dom. Må være en lesbisk pikk-hatende dommer.

Straffen er ikke streng i det hele tatt. Hadde det skjedd litt senere hadde han fått to år ubetinget, siden loven ble endret i 2000.

Syns du han fikk for lang straff? Det er tross alt snakk om voldtekt her, har ikke noe å si at de var gift.

Straffen er ikke streng i det hele tatt. Hadde det skjedd litt senere hadde han fått to år ubetinget, siden loven ble endret i 2000.

Syns du han fikk for lang straff? Det er tross alt snakk om voldtekt her, har ikke noe å si at de var gift.

I lovens forstand er det tydligvis voldtekt, men av svarene under her er det tydelig at loven er i utakt med folks rettsoppfatning.

Hvordan det å pule med ektefellen si uten bruk av vold eller tvang kan få blitt VOLDtekt er meg en gåte uansett, og bidrar bare til å utvanne ordet.

At det hele ikke engang ble oppdaget før 5 år senere gjør det hele enda mer absurd, og jeg tror ærlig talt ikke mange % av befolkningen ville løpt til politiet med dette, selv om mange naturligvis ville følt det som en krenkelse.

I lovens forstand er det tydligvis voldtekt, men av svarene under her er det tydelig at loven er i utakt med folks rettsoppfatning.

Hvordan det å pule med ektefellen si uten bruk av vold eller tvang kan få blitt VOLDtekt er meg en gåte uansett, og bidrar bare til å utvanne ordet.

At det hele ikke engang ble oppdaget før 5 år senere gjør det hele enda mer absurd, og jeg tror ærlig talt ikke mange % av befolkningen ville løpt til politiet med dette, selv om mange naturligvis ville følt det som en krenkelse.

"Hvordan det å pule med ektefellen si uten bruk av vold eller tvang kan få blitt VOLDtekt er meg en gåte uansett, og bidrar bare til å utvanne ordet."

Jeg er dypt uenig. Voldtekt er å ha sex med et menneske som ikke har gitt sitt samtykke.

"Hvordan det å pule med ektefellen si uten bruk av vold eller tvang kan få blitt VOLDtekt er meg en gåte uansett, og bidrar bare til å utvanne ordet."

Jeg er dypt uenig. Voldtekt er å ha sex med et menneske som ikke har gitt sitt samtykke.

Da er det på tide å finne på et nytt og mindre misvisende ord.

Det er åpenbart ikke noe betingelse at det skal ha vært vold for at det skal være voldtekt. På engelsk heter det "rape" - uten noe snakk om vold.

Annonse

Nei, det er ikke nødvendig, man får heller forklare begrepet for de som tar alt bokstavelig.

Jeg tror forøvrig at den type handlinger det her er snakk om omtales som seksuelt overgrep, som er et mer vidtfavnende begrep også.

Jeg tror forøvrig at den type handlinger det her er snakk om omtales som seksuelt overgrep, som er et mer vidtfavnende begrep også.

Snakker du nå om handlingene som ble videofilmet og førte til domfellelse? Det vet jeg i så fall ingenting om.

Jeg siterte det utsagnet fra deg som jeg sa meg uenig i.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...