Gå til innhold

Fakta ?


Digital

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

NÅ er jo deprimerte mennesker like forskjellige som alle andre mennesker. kan du utdype spørsmålet ditt litt?

Takk for ditt synspunkt Dame 55 og til Timari vil jeg legge til at jeg føler at mye dreier seg om Han i forholdet og hvilke hensyn jeg må ta etc.

Ting som jeg sier blir fort glemt eller overhørt.

Jeg sier høyt i fra om dette men det ser ikke ut som det hjelper.

En annen ting jeg ikke trodde er mulig er hvordan ett svært deprimert og følsom person er i stand til å såre ett annet mennesker så mye.

Kan psykiateren forklare dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt se det fra mannen min sitt synspunkt og jeg, vi har såpass åpenhet.

Han ville så gjerne skjønne, og hjelpe, og gjorde det, men kun i perioder, så ble det glemt. Det var vondt for meg, med kronisk lidelse, både fysisk og psykisk. Var VELDIG forståelsesfull i perioder, for så å glemme helt.

Fant ut at jeg ville klare meg selv jeg, synes det er best. Kanskje ikke riktig, men det er mitt liv og jeg gjør så godt jeg kan. Vil ikke plage han med alt heller, tror ikke han skjønner alt.

Ikke lett for noen av partene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trassasa

Takk for ditt synspunkt Dame 55 og til Timari vil jeg legge til at jeg føler at mye dreier seg om Han i forholdet og hvilke hensyn jeg må ta etc.

Ting som jeg sier blir fort glemt eller overhørt.

Jeg sier høyt i fra om dette men det ser ikke ut som det hjelper.

En annen ting jeg ikke trodde er mulig er hvordan ett svært deprimert og følsom person er i stand til å såre ett annet mennesker så mye.

Kan psykiateren forklare dette?

Jeg tipper man "klarer det" fordi man har veldig vondt inni seg, er kjempefrustrert, føler at man drukner og blir så desperat etter luft at man gjør hva som helst, men ikke skjønner konsekvensene før etterpå.

Og da er det vanskelig å tilgi seg selv skal jeg love deg.

Hvis griser kan angre så angrer jeg som en gris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...