Gå til innhold

gått for langt?


petitmoi

Anbefalte innlegg

hei! jeg har på en måte slutta å spise. ikke helt da men, synes jeg spiser en del, men det synes visst ingen andre..! spiser ikke noe særlig i løpet av skoleuka, mest i helga, og jeg trener ca 10 timer per uke.

det jeg lurer på er om det har blitt seriøst nå. fryser nesten alltid, mister masse hår og de siste to månedene har jeg nesten ikke hatt mensen. skal det mye til for at disse tinga skjer eller er det ikke så farlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du er inne på en gal vei nå.....!

Ikke bra hvis mensen blir borte, tap av hår, og fryser. Kan tyde på vitamin og jernmangel.

Typiske tegn for de som spiser for lite..!

Vær forsiktig - og fornuftig, f.eks. spisevegring er ikke noe særlig....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det har gått for langt.

Å leve slik er en belastning for hjertet. Du kan dø.

skal vel gå litt lenger før jeg kan dø av det!?! nei, jeg tror nok ikke det er så ille med meg... har masse "energireserver" å ta av fortsatt..! :)

og jeg trener jo masse, så hjertet holder seg vel fint..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...