Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

men det gjør ikke det...bak er det bare to små bøyler..

Og de to bøylene skal ikke stikke ut,......sett på støtfangeren. Men hvorfor ikke bare kjøre uten en liten stund, uansett om det er lov eller ikke? Du blir jo ikke henrettet om du kjører uten.

men det gjør ikke det...bak er det bare to små bøyler..

Jeg tror rett og slett det går på at støtfangeren er en del som skal sitte på bilen i utgangspunktet, og at man ikke har lov til å kjøre uten en slik del. I tillegg så vil man jo lage større skade på en annen bil hvis man bare såvidt dulter borti den, iom. at støtfangeren ellers ville absorbert mye av støtet.

".........................."

Annonse

Og de to bøylene skal ikke stikke ut,......sett på støtfangeren. Men hvorfor ikke bare kjøre uten en liten stund, uansett om det er lov eller ikke? Du blir jo ikke henrettet om du kjører uten.

På mange biler vil man ikke engang se at den mangler med mindre man ser nøye etter :-)

"............................."

Jeg må bare ha et svar jeg :-) datra skal kjøre opp i morgen, og vi har ikke skaffa bakfanger - - - enda - muligens i kveld...hehe, hun er desperat.Jeg må bare ha et argument om at hun ikke har lov :)

Jeg tror rett og slett det går på at støtfangeren er en del som skal sitte på bilen i utgangspunktet, og at man ikke har lov til å kjøre uten en slik del. I tillegg så vil man jo lage større skade på en annen bil hvis man bare såvidt dulter borti den, iom. at støtfangeren ellers ville absorbert mye av støtet.

Så bruker jeg det argumentet :)

Det er sant, dette har jo utviklet seg til å bli en pyntegjenstand som ikke tåler støt.

Nja...de tåler vel som regel støtet. Problemet er at de er så finlakkerte, forkrommede etc. at de blir "ødelagte" av et lite støt.

Opprinnelig ble jo stætfangeren oppfunnet slik at biler skulle kunne dulte borti hverandre uten at det var noen krise :-)

Jeg må bare ha et svar jeg :-) datra skal kjøre opp i morgen, og vi har ikke skaffa bakfanger - - - enda - muligens i kveld...hehe, hun er desperat.Jeg må bare ha et argument om at hun ikke har lov :)

Hun skal vel ikke kjøre opp i bilen deres?

"........................."

Betyr det at hun skal låne deres bil etter at hun har fått førerkort?? Dette forsto jeg ikke helt.

Annonse

Nja...de tåler vel som regel støtet. Problemet er at de er så finlakkerte, forkrommede etc. at de blir "ødelagte" av et lite støt.

Opprinnelig ble jo stætfangeren oppfunnet slik at biler skulle kunne dulte borti hverandre uten at det var noen krise :-)

Det er mange støtfangere som kun er av hard plast og det tåler ikke stort.

Hva er problemet da? :-)

"........................."

Problemet er at vi ikke får den hjem til henne om det ikke er lov å kjøre med den...ikke verre enn det - ellers blir det vel som det vanligvis blir - VI som må betale for en fanger - - -sukke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...