Gå til innhold

MUS i fellen !!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake siden skrev jeg om at vi har musebesøk på loftet. Jeg spurte om råd, og ble anbefalt god, gammeldags musefelle. Gift vil jeg ikke legge ut, for da kan musen krype i skjul og dø inni bygget.

For en uke siden ble to musefeller satt opp på loftet. Åte: en terning bogskinke.

I dag bega jeg meg opp loftstrappen, og satte i et vræl. Gubben kom løpende og trodde jeg hadde skadet meg eller noe, og ble temmelig ergelig da det viste seg å bare være mus i fella...

Nå er fellene åtet på nytt med dagens middag (kjøttkaker), og jeg grøsser. Fyttegrisen! Mus! På vårt loft!!

Den var jo ganske søt, den musa..... Store, blanke og sorte knappenålsøyne. Men, de er ikke velkomne gjester i vårt hus dessverre!

*grøss*

Skrevet

Glemmer aldri da jeg var på besøk på svigermors kjøkken der det sto en diiiger lapp på den ene skapdøra "Her er det MUS!".

På den andre skapdøra sto det "Her òg!"

(alle huller og sprekker er nå heldigvis tettet igjen så svigermor slipper å stå på en stol og hyle)

Skrevet

Og hva er galt med mus? Skjønner ikke hvorfor folk hyler opp bare de ser en liten stakkar. Herregud for noen pingler dere er.

Vi hadde rotter. Men fikk dem da ut til slutt. Men fikk ikke hysterisk anfall av den grunn.

• 1 måned senere...
Skrevet

Og hva er galt med mus? Skjønner ikke hvorfor folk hyler opp bare de ser en liten stakkar. Herregud for noen pingler dere er.

Vi hadde rotter. Men fikk dem da ut til slutt. Men fikk ikke hysterisk anfall av den grunn.

Det er en stund siden dette innlegget ble skrevet, men.....

Jeg har i mellomtidene alene tatt meg av mus nummer tre i fellen nå. Uten hysterisk anfall av noe slag. Det var vel helst første gangen det ga en slik ilende følelse av å se en dau mus i fellen på VÅRT loft.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...