Gå til innhold

depresjon


Gjest radle

Anbefalte innlegg

har en datter på 28 år som sier hun alltid har vært depremert. Har jobbet i flere år i en god jobb, men sa opp jobben i fjor uten å ha ny.Hun orket ikke jobben mer, stress,mobbing etc.Siden har hun arbeidet på timebasis en plass.Periodevis stenger hun verden ute, tar ikke telefon og vil ikke ha besøk. Søker ikke ny jobb og betalte ikke regninger og husleie. Dette har vi fått ordnet opp i, men grunnen til alt er vanskelig for oss å finne ut av. Fikk henne til å oppsøke en psykiater, men hun vil ikke mer etter 4 timer. Hun er verdens snilleste menneske , med omsorg for andre. Føler at jeg maser og maser ,for jeg vet ikke hvordan jeg kan hjelpe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun trenger å bytte til en annen psykolog. At hun ikke helt fant kjemien med den hun gikk hos. Det er veldig viktig.

For min del gikk jeg hos fastlegen til samtaler og hadde stort utbytte av det. Viktigst er det at vi møter et menneske som lytter og vi føler vi kan snakke med, men selvsagt godt at denne har erfaring.

Skjønner godt at du tenker på dette her, det gjør vi jo når det er noe med barna våre.

Tror absolutt at hun trenger hjelp for dette.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...