Gå til innhold

3 uker på Cipralex


Gjest hmhmhmhm

Anbefalte innlegg

Gjest hmhmhmhm

Heisann...

Tenkte jeg skulle skrive litt om min erfaring med Cipralex..

Den første uka var jeg FORFERDELIG trøtt.. gjespa hele tiden...men ga seg etterhvert..

Jeg sover MYE MYE MYE bedre.. å har ikke noen bekymringer mere.. har også merket at jeg er MYE mer rolig.. og likegyldig..

Så den har ABSOLUTT hjulpet meg MYE på disse ukene..

Men har fortsatt ikke merket noen forandringer ang min sosial angst..

Noen andre som vil dele sine erfaringer med Cipralex?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal være tålmodig. Med meg så var det også angsten som jeg merket bedring på sist, men bedring kom også her.

Kjenner meg godt igjen i alt du skriver, gjespa en god del i begynnelsen, men så egentlig ikke på det som noen bivirkning når det ikke var verre enn det. Effekten kom ganske fort så det gjorde alt så bra synes jeg.

Jeg er roligere og har mindre angst nå, bekymrer meg ikke så mye som før. Mere overskudd og ser mere lystbetont på alt. Sover mye bedre og det er jo veldig viktig. Mine kroniske muskelsmerter er også bedre og er mindre deprimert. I det hele tatt, jeg er mye bedre rustet til å møte hver dag som kommer og har mere glede av den enn før.

For min del kombinerer jeg medisinen med å være aktiv, få frisk luft og tenke positivt.

Føler å være inne på en god vei nå, alt av kun denne ene pilla daglig, behøver ikke ta noe annet ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...