Gå til innhold

Veldig følsomt

Anbefalte innlegg

Gjest x punktet

Jeg har en kjæreste som er utrolig herlig på alle måter. Men han har et stort problem med hensyn til sin egen penis. Han føler at den ikke er stor nok og at den ikke gjør "nytten" for seg. Jeg har sagt til han utallige ganger at dette er feil, og han har fått bedre selvtillit på det, men enda mangler det mye.

Problemet hans er at han aldri har kommet inni ei jente før. Han har hatt 2 partnere før meg.Til å begynne med tenkte jeg at dette sikkert var stress osv, men fremdeles, etter et halvt år, har han enda ikke kommet. Han sier han kommer når han onanerer. Jeg har sugd han lenge, og han har ingen problemer med å få ståpikk.

Dette begynner etterhvert å bli frustrerende for meg. Jeg føler at vi ikke har det bra seksuelt, så lenge han ikke kan slippe seg helt "fri" å få orgasme. Han sier selv at han har vært nær på å komme, men at han alltid blir "holdt igjen" av noe oppi hodet sitt. Jeg har aldri sagt eller gitt uttrykk for at jeg finner det frustrerende, fordi jeg da er redd for å stresse han og ødelegge for han. Men jeg synes ikke at jeg får tilfredsstilt han nok seksuelt, når han aldri kommer mens vi har sex.

Noen som har råd i denne saken?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163573-veldig-f%C3%B8lsomt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette problemet grunnes en liten "forstyrrelse" oppi hodet. Kjenner til noen som også var slik.

Tror det er veldig vanskelig å komme over denne sperren han har.

Feilen ligger IKKE hos deg, derfor er det bare å gjøre det beste ut av det for dere begge. Jeg stusser forresten på at han aldri har onanert SAMMEN med deg, det kan jo være en idè for å venne seg til å få orgasme sammen med deg, at han onanerer mens du er tilstede, evt at dere onanerer hver for dere mens dere ser den andre. Han kan jo da sprute på deg, over magen din og musa di. Det er jo faktisk veldig opphissende som en lek, også!

Men du bør nok gjøre deg noen tanker om fremtid, det vil nok etterhvert "gnage" deg litt at du aldri kan oppleve at en mann spruter inni deg. Det betyr jo mye for kvinner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163573-veldig-f%C3%B8lsomt/#findComment-1060099
Del på andre sider

Gjest x punktet

Dette problemet grunnes en liten "forstyrrelse" oppi hodet. Kjenner til noen som også var slik.

Tror det er veldig vanskelig å komme over denne sperren han har.

Feilen ligger IKKE hos deg, derfor er det bare å gjøre det beste ut av det for dere begge. Jeg stusser forresten på at han aldri har onanert SAMMEN med deg, det kan jo være en idè for å venne seg til å få orgasme sammen med deg, at han onanerer mens du er tilstede, evt at dere onanerer hver for dere mens dere ser den andre. Han kan jo da sprute på deg, over magen din og musa di. Det er jo faktisk veldig opphissende som en lek, også!

Men du bør nok gjøre deg noen tanker om fremtid, det vil nok etterhvert "gnage" deg litt at du aldri kan oppleve at en mann spruter inni deg. Det betyr jo mye for kvinner.

Og hva heter denne forstyrrelsen?Hvor finnes det stoff om denne på internett?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163573-veldig-f%C3%B8lsomt/#findComment-1060275
Del på andre sider

Og hva heter denne forstyrrelsen?Hvor finnes det stoff om denne på internett?

Jeg kan ikke henvise til noen spesifikk side som omhandler dette, men du kan jo søke i kvasir på diverse ord-kombinasjoner som beskriver problemet. Fenomenet forekommer nok oftere enn man tror.

Det tilfellet med han jeg kjenner til, var etter hva jeg har forstått, nærmest ubotelig, noe paret måtte leve med. At de brøt forholdet underveis, hadde nok med en del andre årsaker enn dette problemet å gjøre.

Men jeg syns du/dere skal prøve det rådet jeg ga, at han først klarer å komme når han onanerer med deg TILSTEDE.

Det er ingen universal-oppskrift, men problemet kan kanskje bearbeides forsiktig, med nettopp det jeg foreslår.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163573-veldig-f%C3%B8lsomt/#findComment-1060280
Del på andre sider

Heisann!

Jeg har også en kjæreste som har litt av det samme problemet, og jeg har prøvd å finne litt stoff om det på internett. Jeg kom blant annet over en artikkel, hvor det stod at om en gutt er vant med å onanere seg til utløsninge, så er han kanskje vant med et fastere grep om penisen enn det skjeden kan gi. Et tips er å prøve å få han til å onanere løsere, og venne seg til det! Hva om du gjør det? (Nå vet jeg ikke om du gjør det per i dag men...) Du kan jo begynne med fast grep, og prøve deg på mindre og mindre fast etterhvert?

Det er ganske "omvendt" at det ikke går for gutten, og personlig synes jeg det har vært ganske sårt! (SKjønner jo nå hvorfor guttene peser med at vi jentene skal få orgasme!!) Men nå slapper jeg av med at han har det godt, og innimellom kommer han- og da føles det herlig!

Gi det tid, tålmodighet -og masse bekreftelser på kjærlighet :) Selvtillit har alt å si på trivsel i sengen!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163573-veldig-f%C3%B8lsomt/#findComment-1061143
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...