Gå til innhold

kan man ha samleie uten at det er noe seksuelt i det?

Anbefalte innlegg

Gjest stusser over begrepet?

snakket med en fyr som sa at han hadde samleie med søstera mi. jeg synes jo at det var litt psyco da før jeg skjønte at det var et leieforhold det var snakk om. Kan man virkelig bruke ordet samleie i denne sammenhengen? Eller finnes det andre og bedre dekkende uttrykk?

Fortsetter under...

Hehe, merkelig måte å si det på , men det han kanskje mener er at han leier et sted sammen med henne og på den måten blir det jo et sam-leie.

Tror nok ikke jeg hadde brukt det utrykket, muligheten for misforståelse er vel omtrent 100 %, hvis jeg ikke ville skryte på meg litt da.

Annonse

Ingen aning, men tviler på at det heter samleie.

Hvis du slår opp "samleie" i den samme databasen, så får du til svar at det betyr å ligge sammen! ;-)

Så det å bruke "samleie" som et uttrykk for det å leie noe sammen er en gammel vits, som en annen sa lenger nede! ;-)

Hvis du slår opp "samleie" i den samme databasen, så får du til svar at det betyr å ligge sammen! ;-)

Så det å bruke "samleie" som et uttrykk for det å leie noe sammen er en gammel vits, som en annen sa lenger nede! ;-)

Har ikke ment at det kalles samleie heller jeg...:o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...