Gå til innhold

Forkjølet barnebarn

Anbefalte innlegg

Martins mormor

Mitt barnebarn på 11 mnd. har vært forkjølet et par måneder og ser ikke ut til å bli bra. Ellers er han frisk, spiser og sover godt og utvikler seg helt normalt. Han hadde en liten ørebetennelse for noen uker siden, fikk råd om å bruke litt smertestillende og har ikke hatt vondt siden. Han holder på å få tenner og det ser ut til at forkjølelsen startet da de første tennene kom. Er det normalt et en så liten krabat skal være forkjølet i mange uker? Kan det være allergi? Har noen erfaring med dette?

Hilsen Martins mormor

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163688-forkj%C3%B8let-barnebarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest forkjølet barn gang på gang.

Mitt barn ble forkjølet sånn rett før jul i fjor og var det nesten sammenhengende frem til sommeren.Så var det rolig frem til nå hvor forkjølelsen er kommet tilbake.Barnet nærmer seg nå to år.

Det er ikke allergi hos oss, men jeg tror bare at noen barn har det slik de første årene til kroppen har laget nok imunitet til å hanskes med dette problemet.Dessuten så er vi ofte sammen med andre barn som gjerne har sine perioder med forkjølelse og det smitter vannvittig fort fra barn til barn.Snørret renner og de hoster hvor som helst. Så jeg tror ikke man skal bekymre seg altfor mye enda.Men vi har også vært hos lege for å sjekke at det ikke kan være noen alvorlig årsak til dette da for sikkerhets skyld.

hilsen en mor med

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...