Gå til innhold

Pussig reaksjon


nekkerb

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har vært sammen med en jente i 3 år nå. Vi bor nå på hver vår ende av landet, men møtes ofte, og har fått det enda bedre sammen etter hun flyttet bort. vi møtes 1uke pr mnd. Da jeg reiste fra henne for nåen uker siden tok hun det svært tungt. hun sa at hun elsket meg, og ville ikke jeg skulle dra. Da jeg kom hjem kom min reaksjon. Jeg savnet henne enormt, og vi hadde kontakt mange ganger pr dag. Jeg var nok litt masete. Hun hadde mye å gjøre, og er veldig stresset for tiden. Plutselig en kveld da vi begge var trette sa hun til meg i telefonen at det var slutt, og hun kunne bare tilby meg et vennstap. Dette finner jeg merkelig. Kan dette være en reaksjon på mitt mas og hennes stressete situasjon?? jeg har prøvd å opptre som en venn, men har gitt opp. Jeg mener at hun kan ikke bare velge en del av meg. enten får hun ta hele meg eller ingenting av meg. Jeg har nå lagt min kaldeste side til henne, og jeg gidder ikke prate med henne. Dette for å vise henne at jeg ikke aksepterer hennes måte å behandle meg på. Er dette galt av meg? Kan dette være en reaksjon av alle omstendighetene som vil løse seg selv når vi treffes om et par uker?? Jeg velger selvsagt å la hun få være helt for seg selv nå til vi treffes. Hun må vel reagere når jeg gir henne denne siden av meg? Vi har som sagt hatt daglig kontakt, og dette er veldig rart for meg.Vi har hatt et utrolig bra forhold, så dette syntes jeg er veldig rart. Kan dette ordne seg.Jeg er redd og engstelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tjohooo

Hun ser det sikkert ikke på samme måte som deg.

Dersom hun er stresset og sliten, og du maser og styrer, kanskje er sjalu og lurer på hvorfor hun er så rar når hun egentlig bare er kjempesliten, er det klart at det går til et punkt hvor hun ikke orker mer. Da skal du ikke "snu din kaldeste side til" og alt det der, men gå i deg selv og se på om du kanskje ikke bør lytte til henne og respektere henne. Det kan være det er for sent nå, og du har ingen grunn til å være sur på henne, særlig ikke dersom du ved stadige "overtramp" har slitt henne fullstendig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...