Gå til innhold

Re ny sms, ny tvil, hva gjør vi nå ?

Anbefalte innlegg

Gjest hvaskaljegtro

Takker for alle svar jeg har fått. Hva ville dere andre nå gjort videre. Han har sendt sms og sagt klart i fra at han er i samboerskap han ønsker å satse på, og at han ikke ønsker mer kontakt med henne.

Har ikke fått noe svar fra henne.

Må gå ut i fra at de nå ikke har noe kontakt. Men jeg har en stor klump i magen fortsatt, og spesielt mht cupfinalen på søndag.

Jeg har nå fått ordnet slik at vår datter kan være hos mine foreldre i helgen. Det er ikke aktuelt at jeg kan være med på cupfinalen for jeg har ingen billett. Hva ville dere brukt helgen til i en slik situasjon ?

Egentlig har jeg mest lyst å si til han at du kan bare se langt etter cupfinalen.. men han har invitert med seg store kunder og kan ikke uten videre bare trekke seg fra et kundearrangement all den tid han og er leder

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg synes du burde kunne forvente at han enten holder seg hjemme, eller ordner en billett til deg, slik situasjonen er.

En unnskyldning overfor kundene kan han vel alltid finne på (de har vel glede av kampen også uten ham).

Om han virkelig holder seg hjemme bør du være glad for det, og forsøke å legge dette bak deg.

Gjest hvaskaljegtro

Jeg synes du burde kunne forvente at han enten holder seg hjemme, eller ordner en billett til deg, slik situasjonen er.

En unnskyldning overfor kundene kan han vel alltid finne på (de har vel glede av kampen også uten ham).

Om han virkelig holder seg hjemme bør du være glad for det, og forsøke å legge dette bak deg.

Det er uaktuelt for han å holde seg hjemme. Han er fra Bergen og da i tillegg, så dette er jo spesielt for han. Problemet er å skaffe billett. Det er utsolgt og han har fått en viss kvote og den har han delt ut. I tillegg føler jeg at det blir veldig merkelig å være med i kundesammenheng. Jeg tror nok jeg ville føle meg utilpass. Han har jo tross alt ikke akkurat tid til meg da heller.

Han kan ordne en billett til deg, eller du kan foreslå å møtes ute etterpå for en øl etc om det er umulig. Krev å få være med på iallefall resten av det han skal den kvelden. Selv om han har kunde med gjøre det vel ikke noe om du er med? Jeg har iallefall vært med typen min på div. tilstelninger ang. jobb, simpelthen fordi han vil ha meg med.

Men om du skulle være med- husk å ikke surmule, eller la deres personlige problemer gå utover ham når han har kunder med seg, det kan skape vanskeligheter for ham på jobb, og han vil irritere seg enda mer over deg.

Men jeg synes som sagt du kan få være med etter kamp iallefall, ihvertfall hvis han ikke har noe å skjule. Er han helt imot dette, hadde jeg blitt mistenksom...

mil1365380270

Det er uaktuelt for han å holde seg hjemme. Han er fra Bergen og da i tillegg, så dette er jo spesielt for han. Problemet er å skaffe billett. Det er utsolgt og han har fått en viss kvote og den har han delt ut. I tillegg føler jeg at det blir veldig merkelig å være med i kundesammenheng. Jeg tror nok jeg ville føle meg utilpass. Han har jo tross alt ikke akkurat tid til meg da heller.

I sånne sammenhenger er det kun sosialt. Han må rette oppmerksomheten mot kundene så klart, men det kan du også. Bli venner med dem, og ha det hyggelig. Du blir nok ikke utenfor, bare et nytt menneske de kan ha det gøy med :-)

Annonse

Nå så jeg at du skrev inn igjen om alle viderverdigheter rundt sms-er og cupfinaler og sånn.

Jeg tror jeg kan si at du driter på draget dersom du presser deg inn imellom kundegreiene på denne foppallkampen. Ikke gjør det. Møt ham heller etterpå, hvis det er aktuelt.

Som sagt, du kan jo være med etterpå også. Som en av de andre her sa, det er jo kun sosialt.

Jeg jobber forresten som vertinne på Ullevål under kampen, i VIP-sekjsonen.. Vet du hvilken seksjon han skal sitte i, skal han sitte i VIP'en på UBC? Jeg jobber på noe som heter Sector, kanskje han skal dit, hehe...

Der jeg jobber tar folk både med kunder, kollegaer og familie. Jeg har sett mange som har med begge deler, for å si det sånn. Men skal de ha formelt møte i forkant eller noe, ja da er det jo en annen sak. Men du kan som sagt være med etterpå!

Gjest hvaskaljegtro

Han kan ordne en billett til deg, eller du kan foreslå å møtes ute etterpå for en øl etc om det er umulig. Krev å få være med på iallefall resten av det han skal den kvelden. Selv om han har kunde med gjøre det vel ikke noe om du er med? Jeg har iallefall vært med typen min på div. tilstelninger ang. jobb, simpelthen fordi han vil ha meg med.

Men om du skulle være med- husk å ikke surmule, eller la deres personlige problemer gå utover ham når han har kunder med seg, det kan skape vanskeligheter for ham på jobb, og han vil irritere seg enda mer over deg.

Men jeg synes som sagt du kan få være med etter kamp iallefall, ihvertfall hvis han ikke har noe å skjule. Er han helt imot dette, hadde jeg blitt mistenksom...

Jeg har ikke lyst å presse meg med til å være med på kamp. Men etterpå burde jeg kunne være med. Problemet er bare at jeg da ikke kan. Mine foreldre bor 17 mil unna og vi bruker å møtes på halvveien for å hente/overlevere. Og cupen er vel ferdig sånn rundt halv fire, og da er det på tide å reise å hente vår datter. Men han har jo ikke avtalt at han skal gjøre noe med disse kundene etterpå. Det er kun i forkant av cupen, så jeg kan jo bare forlange at han da må komme rett hjem selvfølgelig. Men om jeg skal fortsette å være sammen med han og ikke minst stole på han så må jeg og tro når han sier at han ikke skal treffe henne, og ikke er interesert i det. Selv om det er litt vanskelig akkurat nå.

Gjest hvaskaljegtro

Som sagt, du kan jo være med etterpå også. Som en av de andre her sa, det er jo kun sosialt.

Jeg jobber forresten som vertinne på Ullevål under kampen, i VIP-sekjsonen.. Vet du hvilken seksjon han skal sitte i, skal han sitte i VIP'en på UBC? Jeg jobber på noe som heter Sector, kanskje han skal dit, hehe...

Der jeg jobber tar folk både med kunder, kollegaer og familie. Jeg har sett mange som har med begge deler, for å si det sånn. Men skal de ha formelt møte i forkant eller noe, ja da er det jo en annen sak. Men du kan som sagt være med etterpå!

:-) han har ikke losjebilletter denne gangen, for det ble gitt bort til noen andre av markedsavdelingen. Så han har klart å skaffe seg billetter av en annen kontakt i konsernet, så de har bare vanlige sitteplasser et eller annet sted.

Men takk for tilbudet ditt :)

Jeg har ikke lyst å presse meg med til å være med på kamp. Men etterpå burde jeg kunne være med. Problemet er bare at jeg da ikke kan. Mine foreldre bor 17 mil unna og vi bruker å møtes på halvveien for å hente/overlevere. Og cupen er vel ferdig sånn rundt halv fire, og da er det på tide å reise å hente vår datter. Men han har jo ikke avtalt at han skal gjøre noe med disse kundene etterpå. Det er kun i forkant av cupen, så jeg kan jo bare forlange at han da må komme rett hjem selvfølgelig. Men om jeg skal fortsette å være sammen med han og ikke minst stole på han så må jeg og tro når han sier at han ikke skal treffe henne, og ikke er interesert i det. Selv om det er litt vanskelig akkurat nå.

Hvorfor ikke få barnevakt til kvelden så dere kan finne på noe sammen? Pleie forholdet, gå ut og spise, ta en øl osv? Eller hvorfor ikke foreslå en hyggelig familiemiddag, med både deg og barna, utpå ettermiddagen? Ta alle med på restaurant?

Gjest hvaskaljegtro

Jeg har forresten vært med en gang jeg og, men det er en stund siden, så jeg vet det går, men denne gangen går det ikke.

Når du først jobber der, er det vanlig at de blir sittende etter kamp å drikke i losjen også ? Har de anledning til det ?

Gjest hvaskaljegtro

Hvorfor ikke få barnevakt til kvelden så dere kan finne på noe sammen? Pleie forholdet, gå ut og spise, ta en øl osv? Eller hvorfor ikke foreslå en hyggelig familiemiddag, med både deg og barna, utpå ettermiddagen? Ta alle med på restaurant?

Skal levere henne på fredag, så vi har barnevakt frem til søndag. Vi er i en slik situasjon dessverre at vi har ingen barnevakter her i Oslo. Har ei venninne av min søster, som jeg nettopp har spurt, som nå skal begynne å passe henne litt, men hun skal sitte barenvakt på tirsdag, så jeg vil ikke spørre om søndag kveld i tillegg.

Oppe i alt dette kaoset, så må han i tillegg på salgstrening med jobben fra mandag til onsdag :( med overnatting, og jeg gruer meg allerede. Han kan ikke la være å være med for det er pålagt fra ledelsen. Det er mest sannsynlig et hotell her i nærheten av Oslo, Gardermoen eller Asker, men de skal holde på litt utover begge kvelder med opplæring og jeg kan ikke kreve at han må reise hjem og overnatte, det blir jo veldig rart i fht de andre. Selv om en del er tilreisende, så er det jo en del som er med som bor her i Oslo også.

Annonse

Jeg har forresten vært med en gang jeg og, men det er en stund siden, så jeg vet det går, men denne gangen går det ikke.

Når du først jobber der, er det vanlig at de blir sittende etter kamp å drikke i losjen også ? Har de anledning til det ?

Ja, i losjene kan de det, i ca 1 time etter kamp. Der jeg jobber er det ikke fullt så eksklusivt, men de kan gå ned i baren nede og være der så lenge de vil. Det pleier å være fest der etterpå.

Gjest hvaskaljegtro

Blir litt overrasket over at du tør å skrive så detaljert om dette her...Tenk om din mann er innpå----eller kanskje denne damen du skriver om..

Hva med å kamuflere LITT?

Hvorfor skulle jeg bry meg om han eller hun er her inne. Da kan de jo begge se hva de har igangsatt om det er så veldig uskyldig. Dessuten vet jeg at han i allefall ikke er her inne. Jeg skriver ikke navn, hvor vi jobber etc...

Og ja, jeg blåser i om de leser det.

Jeg har det fryktelig vondt, vet ikke om jeg orker å fortsette forholdet vårt. Nå som jeg egentlig var overbevist om at vi to skulle forsette sammen, satt og tenkte på at han flyttet tross alt tilbake da må han ville dette og så skjer dette her....

Hvorfor skulle jeg bry meg om han eller hun er her inne. Da kan de jo begge se hva de har igangsatt om det er så veldig uskyldig. Dessuten vet jeg at han i allefall ikke er her inne. Jeg skriver ikke navn, hvor vi jobber etc...

Og ja, jeg blåser i om de leser det.

Jeg har det fryktelig vondt, vet ikke om jeg orker å fortsette forholdet vårt. Nå som jeg egentlig var overbevist om at vi to skulle forsette sammen, satt og tenkte på at han flyttet tross alt tilbake da må han ville dette og så skjer dette her....

...men en av din manns kunder kan kanskje kjenne igjen eller ihvertfall mistenke situasjonen?

De vet jo at de er invitert med på cupfinalen av en selger, og kanksje de vet at han har samboer og datter også?

Du spør hva vi andre ville ha gjort.

Jeg tror jeg ville ha prøvd å roe meg ned og gjøre det beste ut av situasjonen. Vise ham kjærlighet den tida dere tilbringer sammen, og gå en lang og deilig tur i marka på søndag mens han er borte. Det klarner tankene.

Føler du ikke at du snart blir gal av å gruble over dette?

Hvis dere har fredag og lørdag kveld alene sammen, kan jo mye bli avklart da. Du vil vel merke det på ham om han har tankene sine et helt annet sted?

Gjest hvaskaljegtro

Du spør hva vi andre ville ha gjort.

Jeg tror jeg ville ha prøvd å roe meg ned og gjøre det beste ut av situasjonen. Vise ham kjærlighet den tida dere tilbringer sammen, og gå en lang og deilig tur i marka på søndag mens han er borte. Det klarner tankene.

Føler du ikke at du snart blir gal av å gruble over dette?

Hvis dere har fredag og lørdag kveld alene sammen, kan jo mye bli avklart da. Du vil vel merke det på ham om han har tankene sine et helt annet sted?

Jeg blir gal av alle tankene ja. Jeg har ikke fortalt han enda at vi har barnevakt. Jeg er faktiskt såret og lei meg og vi har nettopp "kranglet" på tlf. Han sier at han ikke orker mer mas om dette nå, at jeg må jobbe med meg selv for å komme videre, og om ikke jeg klarer det så får han bare flytte da. Da får han ta konsekvensene liksom.. Halloo

Han sier at han vil være i forholdet, men han legger ikke noe ekstra i det akkurat nå føler jeg.

Jeg blir gal av alle tankene ja. Jeg har ikke fortalt han enda at vi har barnevakt. Jeg er faktiskt såret og lei meg og vi har nettopp "kranglet" på tlf. Han sier at han ikke orker mer mas om dette nå, at jeg må jobbe med meg selv for å komme videre, og om ikke jeg klarer det så får han bare flytte da. Da får han ta konsekvensene liksom.. Halloo

Han sier at han vil være i forholdet, men han legger ikke noe ekstra i det akkurat nå føler jeg.

Jeg synes du skal gjøre som han sier, og ikke mase mer om dette nå. Du får sikkert ikke mer ut av ham uansett. Ta "time-out" om denne saken, se det hele an, og prøv å fokusere på det som er bra og positivt.

Det er også mange menn som har problemer med å avvise kvinner tvert, og det kan jo være forklaringen på at han er så unnfallende overfor henne, og må ha påtrykk fra deg for å foreta seg noe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...