Gå til innhold

Ikke gjør slutt for fort.....

Anbefalte innlegg

Hei,

Ville bare gi en liten advarsel her til alle dem som vurderer gjøre slutt på forholdet...

Jeg hadde det slik i nesten to uker - at jeg ville kutte forholdet. Rett og slett fordi kjæresten var sliten, hadde lite å gi...og jeg mistet fullstendig gnisten i forholdet. I tillegg hadde vi kranglet en hel masse den siste tiden.

Så jeg vurderte frem om tilbake og skrev en del innlegg her tilogmed...

Men så er det noe som gjør at situasjonen snus fullstendig på hodet. Min kjære er igjen "seg selv" og forteller meg hvor lei seg han er for at han har "forsømt" meg litt den siste tiden. Vi snakker skikkelig ut om konfliktene og bestemmer oss for å begynne på ny frisk.

Dette har bare vært så rett, å fortsette forholdet. Jeg var LIKE FØR jeg gjorde det slutt med ham. Jeg er gla jeg ikke gjorde det!!

SÅ - til deg som vurderer det: Tenk deg om en dag til - eller kanskje to uker til. Ting kan endre seg faktisk.

Er det derimot helt fastlåst, utroskap eller slikt - ja, så forstår jeg. Men rådet mitt er egentlig bare: Ikke forhast deg med å kaste fra deg en du elsker....til tross.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163791-ikke-gj%C3%B8r-slutt-for-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så sant så sant! Det fikk jeg erfare for 3 år siden... Da gjorde jeg det slutt med samboern for det var bare krangling, han hadde ikke jobb, ikke penger, var deppa, jeg jobbet meg i hjæl osv. osv. Uka etter savnet ejg han nor helt for jævlig, for han var jo ikke seg selv de siste mnd.

men vi er nok "ment to be" for det ble oss igjen... : ) Stakkars.. han ble ikke akkurat bedre av å bli forlatt heller, selv om vi mer eller mindre var enige og slitne og lei begge to. Men ta tiden til hjelp ja.. Ting blir alltid bedre når det er på det verste! ; )

Gjest Elextra

De fleste voksne som gjør det slutt vurderer det i måneder, kanskje i flere år før de gjør alvor av det.

TO uker????

Er man 14 år er to uker ganske lenge! ;)

Da jeg var 18 år fikk jeg ny rekord - hadde for første gang passert tremånedersgrensen med noen. Det var stort for meg (og mye lenger varte det heller ikke).

Annonse

Gjest Tenker for mye

Har hatt det akkurat som deg. Samboern min, hun kan sitte taus i opp til 14 dager, uten å se, ta på eller snakke med meg. Hun sier hun ikke kan sette ord på hva det er, men det er nok en form for depresjon i perioder man har litt press på seg mht jobb, familie osv. Disse periodene kan være veldig tøffe, i og med at vi har det KJEMPE-bra ellers. Men hver gang det blir sånn, så tenker jeg i min frustrasjon: "Nå igjen, gidder jeg dette?" Men så når alt blir bra, ville jeg ikke miste henne for alt i verden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...