Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Idag feirer jeg ett år siden jeg anskaffet meg et kutt som måtte sys. Idag har jeg fortsatt mørk hud rundt der det ble sydd. Er det noe man kan gjøre for å bli kvitt det? Jeg er villig til å prøve det meste.

Fortsetter under...

mil1365380270
Skrevet

Ett år er ikke så mye, det kan fortsatt bli mindre og mindre synlig. Man skal bruke plaster/sunblock i solen, men det har du sikkert gjort.

Gjest Og hvis ikke..?
Skrevet

Ett år er ikke så mye, det kan fortsatt bli mindre og mindre synlig. Man skal bruke plaster/sunblock i solen, men det har du sikkert gjort.

Og hvis ikke man har brukt plaster/sunblock så....? Fortell hva som skjer? (Har et arr etter et lite men dypt sår, som jeg ikke har gjort noe spes. med.)

mil1365380270
Skrevet

Og hvis ikke man har brukt plaster/sunblock så....? Fortell hva som skjer? (Har et arr etter et lite men dypt sår, som jeg ikke har gjort noe spes. med.)

Da kan det bli mørkt.

Gjest Og hvis ikke...
Skrevet

Da kan det bli mørkt.

Teorien din stemmer - foreløbig! Shit! (3 mnd. siden, og ser ut som et blåmerke som aldri går vekk) Akk ja,- jeg _er_ heldigvis gift ;-)

mil1365380270
Skrevet

Teorien din stemmer - foreløbig! Shit! (3 mnd. siden, og ser ut som et blåmerke som aldri går vekk) Akk ja,- jeg _er_ heldigvis gift ;-)

Tre måneder er ingen ting. Det kommer sikkert til å forandre seg de neste 2-3 årene. Bruk sunblock :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...