alri Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg er en 29år gammel mann. Her en dag oppdaget jeg en mindre klump mellom endetarmsåpningen og tekstiklene, den er vel kanskje mer nær endetarmåpningen da,og litt mer til min venstre side. Jeg fatter ikke hva det kan være , men den er litt øm når jeg tar på den.Den befinner seg liksom litt mer inn under hunde, det er ikke noe som stikker utover iallfall , det har jeg sett. Å det å gå til lege med sånne problemer kvier jeg meg meget for , jeg blir så vanvittig flau over sånne problemer. Klumpen har vært der i en uke , og det er ikke tein for at den har vokst heller. Lurer veldig på hva dette kan være. Har jo tenkt tanken kreft, men det er vel en merkelig plass å skulle få sånnt. Seksuelt så har jeg en fast jente , men det er ikke mer enn 2-3 ganger i mnd. Så jeg tror ikke det er pga mitt sexliv den har oppstått heller. Håper du kan gi meg et svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163805-merkelig-klump/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det er vanskelig å stille noen sikker diagnose, basert bare på dine opplysninger. Jeg kan ikke tenke meg at det har noe med kreft å gjøre, kanskje noen godartet vekst, men neppe ondartet. Det som jeg synes kan være mest sannsynlig er en lokal betennelse. Slike kan oppstå pga. forstoppelse i en lokal kjertel, eller en mikroskopisk rift eller skade som blikr infisert. Dette er bare noen av de mest sannsynlige grunner jeg kan tenke meg. Kan ikke tenke meg at sex har noe med saken å gjøre, ikke tror jeg heller på noen kjønnsykdom. Jeg vil anbefale at om det ikke går over, om den forandrer seg, enten i størrelse eller gir deg smerter eller andre symptomer at du oppsøker lege. Det er ingen grunn til å føle seg flau, selv om lokalisasjonen er kanskje noe ekkelt. Slike ting kan oppsto hvor som helst i kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163805-merkelig-klump/#findComment-1062755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.