Gå til innhold

Surfing på chat.eros.no


Gjest Mora2

Anbefalte innlegg

Vi har to barn sammen og har litt problemer for tiden, bl.a. med fordeling av husarbeid, manglende respekt for hverandre etc. I går ettermiddag da jeg kom fra kjøkkenet og inn på stua, satt mannen min på nettet. Med en gang jeg kom inn, fortet han seg med å gå ut av sida han var inne på. Jeg spurte hva han drev med (jeg hadde aldri blitt mistenksom hvis han ikke hadde fortet seg med å gå ut av det han var inne på). Han vil ikke si hva han var inne på, han sier han har lov til å ha privatliv og at han av dette prinsipp ikke vil fortelle meg. Men jeg har utfra hans logg sett at han var inne på www.chat.eros.no og han har også vært inne på www.finnenvenn.no.

Jeg sa at jeg aldri ville mistenkt noe som helst, hvis han ikke hadde prøvd å skjule hva han holdt på med, og det er mitt prinsipp. Jeg er selvfølgelig enig i at han må få ha litt privatliv, men et privatliv som han må skjule for meg, låter ikke bra.

Hva skal jeg gjøre? Bør jeg fortelle at jeg vet hvor han har vært inne og forlange å få vite hva han har gjort på disse sidene, eller vil det forverre hele greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si at du sjekket fordi du ble mistenksom, be om unnskyldning for det, men forklar hvorfor. Og konfronter ham med det hele. Spør han hva i h.. han drev på med! Han har uansett ingen rett til å drive med slikt er han glad i deg. Men eks drev også på med slikt, og det viste seg at han etterhvert dro på date med disse han "sjekket opp" her, og noen hadde han sex med. Han lurte endel av dem også ved å late som han var single.

Slikt utarter lett til utroskap! Ikke finn deg i dette! Spør hva han hadde syntes om du drev og søkte etter menn på denne måten!-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si at du sjekket fordi du ble mistenksom, be om unnskyldning for det, men forklar hvorfor. Og konfronter ham med det hele. Spør han hva i h.. han drev på med! Han har uansett ingen rett til å drive med slikt er han glad i deg. Men eks drev også på med slikt, og det viste seg at han etterhvert dro på date med disse han "sjekket opp" her, og noen hadde han sex med. Han lurte endel av dem også ved å late som han var single.

Slikt utarter lett til utroskap! Ikke finn deg i dette! Spør hva han hadde syntes om du drev og søkte etter menn på denne måten!-

Vi er alltid hjemme, siden vi har to barn og ingen familie i nærheten, så jeg tror at for han å drive med utroskap vil være meget vanskelig. En sjelden gang jobber han overtid, og da er han på jobben, det vet jeg. Men jeg synes det er litt utroskap å drive på slike sider selv om man ikke gjør noe fysisk også, jeg. Skal jammen spørre ham hva han hadde sagt hvis jeg hadde drevet slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clue1365380406

Ikke trivelig å finne ut noe sånt!

Dette tror jeg du må ta tak i med en gang, hvis ikke blir ihvertfall hele greia forverret.

Er han inne på disse sidene er han nysgjerrig, kanskje ute etter spenning. Og om han ikke er direkte ute etter noen andre enda, kan han fort bli det.

At han har rett på privatliv av en slik art, er jeg ikke enig i. Alle har vel rett på litt privatliv, men da forbinder jeg dette med f.eks få være alene på do osv.

Å chatte med andre damer på eros er ikke et privatliv som hører hjemme i et forhold, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan bare ha tittet av nysgjerrighet, trenger ikke være noe mer.

Jeg vet, har også tenkt det, han har aldri gjort noe galt før, men nå skranter forholdet. Men hvis han ikke har gjort noe galt der, hvorfor kan han ikke bare fortelle meg at ok, han var inne der bare for å se fordi han var nysgjerrig?! Det er nettopp når jeg oppdager at noen prøver å skjule noe at jeg blir mistenksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han kan bare ha tittet av nysgjerrighet, trenger ikke være noe mer.

For å være på disse sidene, iallefall for å sjekke andres annonser, må man ha en egen loginn, passord og annonse. Da er det neppe bare tilfeldigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

For å være på disse sidene, iallefall for å sjekke andres annonser, må man ha en egen loginn, passord og annonse. Da er det neppe bare tilfeldigheter.

Er jo ikke sikkert han har logget seg inn, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jeg vet, har også tenkt det, han har aldri gjort noe galt før, men nå skranter forholdet. Men hvis han ikke har gjort noe galt der, hvorfor kan han ikke bare fortelle meg at ok, han var inne der bare for å se fordi han var nysgjerrig?! Det er nettopp når jeg oppdager at noen prøver å skjule noe at jeg blir mistenksom.

Skjønner det, men det er vel litt flaut, da? Men har han logget seg inn eller er der flere ganger, hadde jeg reagert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alltid hjemme, siden vi har to barn og ingen familie i nærheten, så jeg tror at for han å drive med utroskap vil være meget vanskelig. En sjelden gang jobber han overtid, og da er han på jobben, det vet jeg. Men jeg synes det er litt utroskap å drive på slike sider selv om man ikke gjør noe fysisk også, jeg. Skal jammen spørre ham hva han hadde sagt hvis jeg hadde drevet slik.

Jeg er helt enig i at dette iallefall er mentalt utroskap. Er jeg i et forhold ville det ikke falle meg inn å ha en kontaktannonse, det er nemlig det disse sidene er til for!

Heldigvis føler min nåværende samboer det samme!

Dessuten er det lett at han blir fristet til noe mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke sikkert han har logget seg inn, da.

Det kan man finne ut. For å kunne sjekke andres annonser må man det. Jeg har selv hatt annonse der når jeg var single (finnenvenn), men slettet det straks jeg fikk type, og det ville ikke falle meg inn å gå inn her av nysgjerrighet engang.

Det er jo uansett tydelig at han prøver på noe, det er etter min mening ikke nødvendig å sjekke slike sider i det hele tatt om man er i et forhold..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge inn en egen annonse, og fortelle det til ham? Evt oppføre deg som ham, og late som du har ting å skjule? Tenker han blir sur da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å legge inn en egen annonse, og fortelle det til ham? Evt oppføre deg som ham, og late som du har ting å skjule? Tenker han blir sur da!

Jeg er jo ikke noe bedre enn ham og har ikke noe å stille opp med hvis jeg beg. å oppføre meg som ham. Jeg akter ikke å synke helt dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo ikke noe bedre enn ham og har ikke noe å stille opp med hvis jeg beg. å oppføre meg som ham. Jeg akter ikke å synke helt dit.

Neida, men det var bare for å illustrere et poeng...

Men uansett: si at du ikke finner deg i dette. Og sett hardt mot hardt, si at han, dersom han så gjerne vil finne seg en annen bare får gjøre det da, men da får det bli uten deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men det var bare for å illustrere et poeng...

Men uansett: si at du ikke finner deg i dette. Og sett hardt mot hardt, si at han, dersom han så gjerne vil finne seg en annen bare får gjøre det da, men da får det bli uten deg!!

Er innmari skuffet over ham. Vi har nettopp beg. i familieterapi og innerst inne tror jeg ingen av oss ønsker et brudd. Vi har vært gift i 6 år og vært sammen i 10 år, har to små barn. Han skuffer meg sånn når han ikke forstår at alt han prøver å skjule, uansett hva det er, gjør meg mistenksom. Og jeg er veldig flink til å finne ut ting, så at jeg nå også fant ut hvor han hadde surfet, gjør at han ødelegger sånn for seg selv. Han kunne bare ha gjort det enkelt for seg selv og sagt det rett ut i går hvor han hadde vært inne hen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er innmari skuffet over ham. Vi har nettopp beg. i familieterapi og innerst inne tror jeg ingen av oss ønsker et brudd. Vi har vært gift i 6 år og vært sammen i 10 år, har to små barn. Han skuffer meg sånn når han ikke forstår at alt han prøver å skjule, uansett hva det er, gjør meg mistenksom. Og jeg er veldig flink til å finne ut ting, så at jeg nå også fant ut hvor han hadde surfet, gjør at han ødelegger sånn for seg selv. Han kunne bare ha gjort det enkelt for seg selv og sagt det rett ut i går hvor han hadde vært inne hen....

Jeg vet.. Men kanskje han ønsker å holde det hemmelig, nettopp fordi han vil prøve det ut.. Hva vet jeg.. Mannfolk!

Ikke finn deg i det, uansett! Dump ham hvis han fortsetter, be ham komme seg ut av ditt hus..

Vet dere har barn sammen, men de er ikke tjent med foreldre som lyver for hverandre og er utro og ulykkelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.. Men kanskje han ønsker å holde det hemmelig, nettopp fordi han vil prøve det ut.. Hva vet jeg.. Mannfolk!

Ikke finn deg i det, uansett! Dump ham hvis han fortsetter, be ham komme seg ut av ditt hus..

Vet dere har barn sammen, men de er ikke tjent med foreldre som lyver for hverandre og er utro og ulykkelige..

Skal konfrontere ham med det iallefall, så får vi se. Uansett blir det vel jeg som er den store, stygge ulven, da, som spionerer på ham.... Men det er han som har gitt meg en grunn til å spionere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal konfrontere ham med det iallefall, så får vi se. Uansett blir det vel jeg som er den store, stygge ulven, da, som spionerer på ham.... Men det er han som har gitt meg en grunn til å spionere.

Nemlig. Han hadde sikkert gjort det samme.

Men si at du skjønner det var dumt, men at du bare måtte finne ut av det.

Du har jo dessuten ikke sjekket mer private ting som mail eller mobil (?). Loggen på pc-enkan jo alle som vil gå inn på, den er ikke privat. Mange bruker den for å sjekke hva f.eks barna går inn på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Han hadde sikkert gjort det samme.

Men si at du skjønner det var dumt, men at du bare måtte finne ut av det.

Du har jo dessuten ikke sjekket mer private ting som mail eller mobil (?). Loggen på pc-enkan jo alle som vil gå inn på, den er ikke privat. Mange bruker den for å sjekke hva f.eks barna går inn på..

Har sjekket loggen hans på pc'n. Det var da jeg fant det ut. Har ikke funnet noe på mobilen hans, men han kan jo selvsagt enkelt slette sms eller oppringte/mottatte anrop selv. Mailen hans har jeg ikke passordet på, så den får jeg ikke sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Da jeg var single var jeg ganske mye inne på sprayDate. Og det som sjokkerte meg mest av alt, var mengden av gifte/samboende menn som var der inne for litt spenning.

De var ofte veldig rett på sak til å snakke om sex, og var ikke lett å bli kvitt...

En av dem fikk jeg et veldig nært forhold til, og det endte med at han gikk fra sin kone...

For de fleste menn (eller kvinner for den saks skyld) som er inne på slike sider, begynner det nok som litt uskyldig moro. Men det er lett å bli hekta på den direkte seksuelle tonene, og følelsen av å bli begjært igjen. Så det er virkelig å leke med ilden og frekventere slike forum.

Jeg ville tatt dette opp med ham så raskt som mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...