mariaflyfly Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Å, tusen takk, mariaflyfly! mmmm - den hørtes helt fantastisk ut... Denne skal printes ut og prøves! Du får komme med rapport, dah! Jeg har spist det tre ganger, og det er helt sinnsykt. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Du får komme med rapport, dah! Jeg har spist det tre ganger, og det er helt sinnsykt. Rapport loves 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Rapport loves Glemte å si at det visstnok skal være beregna til 8 personer. 0 Siter
amber sun Skrevet 4. november 2004 Forfatter Skrevet 4. november 2004 Glemte å si at det visstnok skal være beregna til 8 personer. Det var godt du sa, gitt. For vi skal være to voksne og ett barn... Da får jeg kutte ned en del... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Det var godt du sa, gitt. For vi skal være to voksne og ett barn... Da får jeg kutte ned en del... Det kunne jo blitt en fin halvliters dessert pr snute. :slafs: 0 Siter
mrxx Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Grattis med dagen. Ballongslipp og greier:-) Ble det noe på deg den dagen?..........:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Grattis med dagen. Ballongslipp og greier:-) Ble det noe på deg den dagen?..........:-) Takk for det Jeg hadde det riktig så bra, og har ingenting å klage på, nei. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Hehehe, bra tiltak! Grattis! Ja, ikke sant? he he Og takk skal du ha 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Jeg vil også ha klem. Gratulerer med dagen:-) 0 Siter
amber sun Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Jeg vil også ha klem. Gratulerer med dagen:-) Klart det - *klemmer* Takk for gratulasjon. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Gratulerer med gårdagen! ) Klem fra Hei igjen, Line! Takk for det, det var en alle tiders dag Som du ser nedover i tråden, blir det nytt høydepunkt i helgen, når jeg skal kose meg på kjøkkenet 0 Siter
tonie Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Gratulerer amber:-) Skorpion ja, tenkte jeg det ikke...;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 5. november 2004 Forfatter Skrevet 5. november 2004 Gratulerer amber:-) Skorpion ja, tenkte jeg det ikke...;-) Takk Var det så avslørende? 0 Siter
tonie Skrevet 5. november 2004 Skrevet 5. november 2004 Takk Var det så avslørende? Jupp, det lyser lang vei:-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Gratulerer!! Håper du hadde en fin dag:) 0 Siter
amber sun Skrevet 6. november 2004 Forfatter Skrevet 6. november 2004 Gratulerer!! Håper du hadde en fin dag:) Takk, hare Joda, og nå står Creme Brulee i ovnen og gjør seg klare til middagen imorgen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Takk, hare Joda, og nå står Creme Brulee i ovnen og gjør seg klare til middagen imorgen. Du får ha en fin kveld, da! Og kose deg i morgen:) 0 Siter
amber sun Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Du får komme med rapport, dah! Jeg har spist det tre ganger, og det er helt sinnsykt. Desserten smakte helt vidunderlig! Laget den igår kveld, og prøvesmakte litt, he he. Sukkerbrenningen fungerte flott, og resultatet ble perfekt! Denne skal lages igjen, ja. Takk for oppskrift! * * * Og imorgen tidlig drar vi til varmere strøk, så da blir det pause fra dol en hel uke (!) Middagen idag var en fin avslutning før ferien... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.