Knagg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kjæresten min fikk smerter i underlivet for en tid siden og gikk til lege. Hun fikk beskjed om at hun hadde en soppinfeksjon og fikk canesten og noen stikkpiller for dette. Etter behandlingen begynte vi å ha sex igjen, 4 dager etter siste samleie fikk hun igjen smerter og begynte med canesten. Dette var den andre gangen hun fikk det, kan det være at hun smittet meg først og jeg henne etterpå? Selv om jeg ikke har merket noen unormalheter i form av utseende eller kløe/svie. Jeg begynte å søke litt på nett rundt dette, og leste en artikkel som sa at kvinnen kan smitte mannen med sopp, men dette var meget sjelden. Mannen kunne ikke smitte kvinnen med sopp. Kan noen avkrefte/bekrefte dette? Jeg har nettopp begynt å smøre penishodet med canesten to ganger daglig (selv om det ikke er noen tegn på at jeg selv har soppinfeksjon), hvor lenge skal jeg gjøre dette og er det bare penishodet som kan være berørt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163893-soppinfeksjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.