Gå til innhold

Telefonkode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg når jeg ikke husker min telefonkode og har prøvd tre ganger så nå står det bare telefonkode sperret?!?

Gjest rutangis netu
Skrevet

Ringer telefonselskapet? Eller butikken hvor du kjøpte telefonen? Er ikke teknisk jeg da, så jeg burde jo ikke svart kanskje... Kjeder meg bare i dag

Skrevet

Taster du feil PIN-kode 3 ganger på rad, må den låses opp igjen ved hjelp av PUK-koden.

PUK-koden fikk du sammen med PIN-koden og telefonen, og du har forhåpentligvis tatt vare på den.

Skrevet

Taster du feil PIN-kode 3 ganger på rad, må den låses opp igjen ved hjelp av PUK-koden.

PUK-koden fikk du sammen med PIN-koden og telefonen, og du har forhåpentligvis tatt vare på den.

Det er ikke pin koden, men telefonkoden.. Det er ikke det samme..

Skrevet

Da har ikke jeg (heller?) hørt om det du lurer på...

Skrevet

Sorry, men da kan jeg ikke hjelpe deg - på min telefon taster man bare én kode, og det er pin-koden.

Kanskje butikken du kjøpte telefonen i kan hjelpe deg?

Skrevet

Det er vel sikkerhetskode du mener. Søk på nettet, du finner flere. Eller ring operatøren å få koden. Hvis ikke det hjelper, må du få de som har utstyr til det, å låse den opp.

Skrevet

Det er vel pin-koden du skal slå inn.

Den sto i ett lite perforert brev du mottok sammen med telefonen.

Har du kasta bort den, så må du kontakte operatøren for å få den tilsendt.

Skriv til dem via deres internett-adresse, så har du koden i posten om ca 3-4 dager.

Skrevet

Jeg tror en mobiltelefon-forhandler (eller et service-/reparasjonsfirma som de samarbeider med) kan åpne telefonen ved hjelp av riktig type programvare. Kanskje mister du alle nummer og meldinger mm som du har lagret i telefonen i en slik reset-operasjon. Du må i alle fall kunne dokumentere at du er rettmessig eier før de vil gjøre noe slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...