Gjest miaow Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg var til gyn.undersøkelse denne uken, og i likhet med ifjor, mente legen min at hun kunne påvise BV + gardnerella. Det er VIRKELIG noe som ikke er som det skal der nede. Det lukter rart (men ikke "fisk", som symptomene skal være), og det kommer masse utflod. Det har blitt verre de siste to månedene. Ganske så ekkelt og irriterende. Da jeg fikk påvist BV ifjor fikk jeg medisiner for det, men det kom raskt tikbake. Nå venter jeg på prøveresultatene mine, men legen mente sikkert det var gardnerella jeg har fått. Jeg har samme kjæreste som før, men denne gangen skulle jeg få piller også til ham, siden jeg ikke ble kvitt gardnerellaen ifor. Legen mente det kanskje kunne hjelpe å behandle ham også. Men... "Hva er det dette skyldes?" spurte jeg legen min, og hun bare svarte unnvikende at det er sånn som mange kvinner har det. Jeg spurte hva jeg kunne gjøre for det, og hun sa at jeg kunne behandle det med piller, men at det kunne komme tilbake igjen om tre uker. Tilslutt nevnte hun "renslighet" som et av punktene. Men da tenker jeg: hva menes med renslighet? Hva mer kan jeg gjøre enn å vaske trusene mine på 80 grader, skifte truse hver dag, dusje hver dag og være generelt renslig? Hva gjør jeg feil siden jeg får dette tilbake igjen? Det er så plagsomt!! Håper det finnes noen der ute som har noen gode råd og som kan si meg hva dette egentlig er, siden legen min er så lite samarbeidsvillig.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/163944-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re-for-%C3%A5-slippe-mer-gardnerella/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.