Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått Vival fra legen for å demme opp uro i kroppen etter et forholdsbrudd. Tidligere har jeg brukt alkohol i slike situasjoner, og jeg kjenner meg selv så godt at jeg mest sannsynlig kommer til å ta en del glass vodka på kveldene nå også. Hvordan vil dette virke sammen med Vival? Jeg vet at alkoholen hjelper, men har ikke prøvd Vival ennå - den ligger uåpnet fremdeles.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163945-vival/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke det..hadde vært fint med noen konkrete tips.:)

Fikk beskjed om at vival og andre benzo forsterker virkningen av alkohol.

Har ikke brukt vival selv, men sobril. Jeg kunne ta en pille tidlig om morgenen for så å drikke et par glass vin om kvelden, det gikk helt greit. Mange timer i mellom og forsåvidt liten mengde alkohol altså.

Er vel en regel det at man ikke skal blande piller og alkohol, det kan slå ille ut.

Når det gjelder SSRI som jeg nå bruker, lav dose, så kan jeg også ta 2-3 glass vin eller øl i løpet av en hel kveld, det går greit. Tar pilla om morgenen. Er jo en annen slags medisin, skal tas hver dag, ikke som sobril, ved behov.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163945-vival/#findComment-1065638
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...