Gå til innhold

BARBIE....++++

gamle tingeling

Anbefalte innlegg

gamle tingeling

HEi du.Jeg var inne på denne siden for første gang på lang tid. JEg skulle egentlig sjekke noe helt annet på et annet forum, men jeg klarte ikke å la være med å titte innom. Søkte på navnet ditt, og bare gikk innom et innlegg. Og på nettopp det innlegget etterlyser du meg!!! Det var nesten skummelt. Det måtte være meningen at jeg skulle se det. Tenk av over 100 innlegg, så velger jeg bare et som det står Sør på.. er litt satt ut her nå...

VEl.. må vel beklage at jeg har meldt meg ut av alt som er. Men alt går veldig bra. JEg har kjøpt hus som jeg har drevet å pusset opp i sommer., MEn hold deg/ dere fast... JEg skal bli mamma. VEnter lille gutt om bare noen uker. Gleder meg noe enormt.

JEg har ikke internett hjemme hos meg, men er ofte hjemme hos mamma og de for å beltale regninger å sånn. Men nå må jeg få høre av dere hvordan det går. Send meg en mail...

[email protected]

Livet smiler til meg, og jeg smiler tilbake, og takker for livet:-)

Det har hendt så mye rundt meg, at dere aner ikke, tenk jeg har det bra, går ikke på medisiner eller noe.

MEn største lykken kommer snart, og jeg venter og venter... Magen er stor og bekkenet vondt... MEn ventingen er verst. MEn ikke lenge igjen nå-. HURRA... HAr egentlig termin 1 juledag, men kommer til å ta planlagt keisersnitt og da blir det mellom 10-15 desember. Livets største jule gave...

Tenker på dere..

Håper dere sender meg en mail da gamle kjente...

OG tar i mot meg igjen:-)

Savnet dere.

masse klmmer fra "Tingen" deres...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163952-barbie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der ser du, du klarte det Tingelingen våres:o), men jeg har heller aldri tvilt på at livets dag skulle også smile og skinne på deg! Det er så inderlig godt å høre! Det er din egen fortjeneste at du har kjempet så hardt, tøft og lenge. Du har vært kjempe-kjempeflink!

Litt rart å tenke på at du skal bli mamma så snart for meg akkurat nå:o)...men jeg vet at du vil bli en kjempegod mamma! Gleder meg på dine vegne!

Go'klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163952-barbie/#findComment-1063492
Del på andre sider

gamle tingeling

Hei Maria mor... Selvfpølgelig husker jeg deg... Håper alt står bra til...

HEi Ritva mor... Veldig rart for meg oxo.-) NÅ er jeg bare engstelig for at fødsel snart setter i gang. HAr så vondt i magen og tror slim proppen gikk for to dager sdien... HJELP...hehe...

MEn er vel bare overhysterisk vel..hehe..

HA en god kveld vennen..

MKK fra Tingen..

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163952-barbie/#findComment-1063928
Del på andre sider

Gjest gamlebarbie

Der ser du, du klarte det Tingelingen våres:o), men jeg har heller aldri tvilt på at livets dag skulle også smile og skinne på deg! Det er så inderlig godt å høre! Det er din egen fortjeneste at du har kjempet så hardt, tøft og lenge. Du har vært kjempe-kjempeflink!

Litt rart å tenke på at du skal bli mamma så snart for meg akkurat nå:o)...men jeg vet at du vil bli en kjempegod mamma! Gleder meg på dine vegne!

Go'klem

Min egen lille..:-)

Ja, tror du jeg ble "hysterisk" glad da jeg fikk meldingen din eller? Hoppa og spratt, var helt gal. Og da du sa du skulle bli mamma, ble jeg bare ENDA verre..;-)

Nå venter jeg SÅ spent på en sms igjen. Vi har heldigvis fått tatt kontakt igjen. Og godt er det. Har savnet deg masse, vet du.:-)

Ja, du vet jo hva som har skjedd her, så skal ikke gå inn på det nå, men jeg må bare si at OI, så godt det er at hun er hjemme, at selv om hun ikke kom videre, så gjorde hun det beste hun kunne..;-)

Glad i deg, lille Tingen min.:-)

STOR klem,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163952-barbie/#findComment-1071190
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...