Gå til innhold

Beat for Beat i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes de sa de hadde gjort en musical-versjon sammen, men mulig jeg oppfattet det feil. Flinke var de!

Enn han svenske da? Herlig stemme! Hva heter han?

Aner ikke. Jannike Kruse er ihvertfall datra til en kvinnlig professor (?) ved Musikkhøyskolen. Hun som var med i Kontrapunkt. Har ikke hun forresten være med i Nissene på låven også, eller blander jeg henne med ei annen? Altså ikke mora, dah! ;)

Synes de sa de hadde gjort en musical-versjon sammen, men mulig jeg oppfattet det feil. Flinke var de!

Enn han svenske da? Herlig stemme! Hva heter han?

Peter Jöbeck synget duett med Sissel Kyrkjebø. (han er vel mest kjent for det)

De er alle artister.

Bård er kjent fra Grease og Jesus Christ Superstar bl.a.

Aner ikke. Jannike Kruse er ihvertfall datra til en kvinnlig professor (?) ved Musikkhøyskolen. Hun som var med i Kontrapunkt. Har ikke hun forresten være med i Nissene på låven også, eller blander jeg henne med ei annen? Altså ikke mora, dah! ;)

Jo, det har du helt rett io. Hun var med der. Og i "Den syngende frk. Detektiv" og i "Reisen til Juelstjernen" som Sonia.

Annonse

Gro Shetlig Kruse heter mora.

Prof. i hørelære. Absolutt gehør.

Annonse

Peter Jøback. Utrolig bra stemme, ikke sant?

Men gå nå ikke hen og bli avstandsforelsket slik som meg. Mannen sto nemlig frem som homofil for ca et halvt år siden...og lever et nokså villt liv, dessverre...

Hmm... søren!! ;o)

Jaja, han er nå fin lell, samme hvor utilgjengelig han er. Tror jeg skal dc++'e litt... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...