Gå til innhold

Å kontakte gamle venner

Anbefalte innlegg

Gjest spent nå.

I kveld har jeg sendt melding til en tidligere veninne. Vi har ikke hatt noe kontakt på nesten ni år. Vi hadde veldig mye kontakt men vennskapet ble brått slutt etter en krangel. Så nå sitter jeg her da og er veldig spent på om hun svarer.

Er det noen andre som har prøvd dette? Fikk dere svar?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163975-%C3%A5-kontakte-gamle-venner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel en gammel skoleveninne som jeg gikk på skolen med for 13 år siden begynte å skrive sms'er til meg og ønsket kontakt. Jeg synes det ble litt vel slitsomt og måtte si ifra at jeg ikke var interessert i å opprettholde kontakten. Følte meg ikke akkurat snill da, men kunne ikke være oppta kontakten med henne bare fordi hun var ensom.

håper du får et posetivt svar :)

Jeg gjorde det for et par år siden, og vi har et fantastisk godt vennskap i dag. Hopp i det! Kanskje hun også har tenkt tanken hundreogtrettini ganger, men ikke våget? Det verste som kan skje er at hun sier nei, og da står du jo der du står i dag uansett. Du har ingenting å tape.

gardina1365380627

vel en gammel skoleveninne som jeg gikk på skolen med for 13 år siden begynte å skrive sms'er til meg og ønsket kontakt. Jeg synes det ble litt vel slitsomt og måtte si ifra at jeg ikke var interessert i å opprettholde kontakten. Følte meg ikke akkurat snill da, men kunne ikke være oppta kontakten med henne bare fordi hun var ensom.

håper du får et posetivt svar :)

jeg er enig med timari,gamle venner som ønsker kontakt,det er slitsomt.

Annonse

Jeg har ei barndomsvenninne som jeg ikke hadde hørt fra i det hele tatt på åtte år, med unntak fra det årlige julekortet vi alltid har sendt til hverandre. Da jeg flytta opp til Trondheim igjen, sto hun plutselig og helt uventet utenfor og sa; "Åh, du ER hjemme, ja? Lurte litt på om jeg skulle tørre å ringe på, sjø."

Jeg er glad hun gjorde det, for i dag har vi det samme kjempegode vennskapet igjen. Kan le og gråte sammen, fortelle hva det måtte være og samtidig være sikker på at det ikke går videre, og så har jeg alltid noen å dra med meg på det som er gøy. Herlig jente :)

Håper du får svar fra din venninne også!

Jeg har flyttet mye og har derfor mistet kontakten med venner. Har noen ganger tatt kontakt igjen etter en stund, og for en måned siden ringte jeg en venninne i Sverige som jeg ikke hadde sett eller hørt på 10 år. Grunnen til at vi mistet kontakten var at vi flyttet begge to. Hun ble kjempeglad og kunne fortelle meg at hun hadde en datter på 8 år, noe som overrasket meg skikkelig. Hun ble også overrasket da hun fikk vite at jeg har vært skilt i noen år. Vi kranglet ikke den gangen, men nå har vi snakket sammen noen ganger på tlf. og bestemt oss for å besøke hverandre ganske snart. Det kan gå bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...