Gå til innhold

Jeg savner kjæresten min

Anbefalte innlegg

Gjest vil være anonym nå

Slo opp med kjæresten for to uker siden, men har savnet han veldig i natt. Tlf. ringte ved 1-tiden, først hjemmetlf. og så mobilen. Skjult ID, umulig å ringe tilbake så jeg vet ikke om det var han eller ikke. Fornuften sier meg at jeg må glemme ham, men følelsene er ikke i samme fil. Jeg hadde gode grunner til å avslutte forholdet. Måtte bare få litt ut her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/163994-jeg-savner-kj%C3%A6resten-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vil være anonym nå

Vet du det er riktig, så hold for all del ut. Ikke la savnet ødelegge for deg.

Han ringte på mobilen i dag, men sluttet før jeg fikk tak i den. Jeg ringte ikke tilbake. Problemet hans er at han ikke kan bestemme seg ordentlig, og det skal han i hvert fall få gjøre nå.

Gjest tjohooo

Han ringte på mobilen i dag, men sluttet før jeg fikk tak i den. Jeg ringte ikke tilbake. Problemet hans er at han ikke kan bestemme seg ordentlig, og det skal han i hvert fall få gjøre nå.

Vet du hvor du har deg selv og respekterer deg selv, er det ikke så nøye hva andre bestemmer seg for..og ikke.

Annonse

Gjest vil være anonym nå

Vet du hvor du har deg selv og respekterer deg selv, er det ikke så nøye hva andre bestemmer seg for..og ikke.

Jeg vet hva jeg står for og har såpass respekt for meg selv at jeg har sagt til han at jeg ikke vil være kjæreste med en som ikke kan bestemme seg for om han vil gå inn i et forhold eller ikke. Jeg elsker han og har gjort det lenge. Drømmen min har vært lenge at han kunne elske meg også og vil være sammen med meg. Da han for to uker siden sa at han skulle ringe meg lørdag og ikke kontaktet meg før mandagmorgen sa jeg at nå var det nok. Jeg har sittet flere ganger og ventet på kontakt fra han, eller han har vært for opptatt eller............

Jeg gjorde det slutt og sa at jeg ville være fri til å finne en mann som kunne være sammen med meg i helgene, finne på noe sammen, spise sammen med meg og overnatte hos meg. Når han ikke har tid til noe av dette, men vil likevel være kjæresten min så mistenker jeg han for å være sammen med meg fordi vi har hatt det veldig bra sammen sexuelt.

Gjest tjohooo

Jeg vet hva jeg står for og har såpass respekt for meg selv at jeg har sagt til han at jeg ikke vil være kjæreste med en som ikke kan bestemme seg for om han vil gå inn i et forhold eller ikke. Jeg elsker han og har gjort det lenge. Drømmen min har vært lenge at han kunne elske meg også og vil være sammen med meg. Da han for to uker siden sa at han skulle ringe meg lørdag og ikke kontaktet meg før mandagmorgen sa jeg at nå var det nok. Jeg har sittet flere ganger og ventet på kontakt fra han, eller han har vært for opptatt eller............

Jeg gjorde det slutt og sa at jeg ville være fri til å finne en mann som kunne være sammen med meg i helgene, finne på noe sammen, spise sammen med meg og overnatte hos meg. Når han ikke har tid til noe av dette, men vil likevel være kjæresten min så mistenker jeg han for å være sammen med meg fordi vi har hatt det veldig bra sammen sexuelt.

Er det litt sånn at når du bestemmer deg for at dette vil du ikke, så kommer han? Vil ha det han må lyve for å få?

Gjest vil være anonym nå

Er det litt sånn at når du bestemmer deg for at dette vil du ikke, så kommer han? Vil ha det han må lyve for å få?

Jeg forstår ikke helt hva du mener med at han må lyve får å få????? Han har aldri løyet for meg såvidt jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...