Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, alle sammen, og takk for kjempestøtte! Dere dro meg gjennom helga, og hjalp meg å roe meg ned. Er helt rolig når jeg snakker med han nå, og det tror jeg plager ham.

Han var ute lørdags kveld, ringte meg drita full klokka 5 og skulle ha meg til å hente han. Men jeg hadde tatt et par rusbrus fordi jeg visste dette kom til å skje, så da hadde jeg en unnskyldning han ikke kunne bli sint for ;)

Han kom så hjem og fortalte meg at hn hadde rota med to jenter i løpet av kvelden som hadde invitert han hjem, og da jeg spurte hvorfor han ikke dro fikk jeg bare til svar at det var fordi han var dum, og han skulle egentlig gjort det.

Søndag husket han ingenting, og benektet at det hadde vært noen jenter, så antageligvis sa han det for å såre meg...

Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil mer, men han tviholder på at det er han som er på vei ut fordi jeg er så gørr kjedelig. La han tro det, det spiller ingen rolle for meg, hvis han trenger å tro på dette er det greit for meg. Spiller ingen rolle lenger, bare vet at alt blir bedre etterpå.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Solinari

16

• Clue1365380406

8

• lilleva

6

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Hei, alle sammen, og takk for kjempestøtte! Dere dro meg gjennom helga, og hjalp meg å roe meg ned. Er helt rolig når jeg snakker med han nå, og det tror jeg plager ham.

Han var ute lørdags kveld, ringte meg drita full klokka 5 og skulle ha meg til å hente han. Men jeg hadde tatt et par rusbrus fordi jeg visste dette kom til å skje, så da hadde jeg en unnskyldning han ikke kunne bli sint for ;)

Han kom så hjem og fortalte meg at hn hadde rota med to jenter i løpet av kvelden som hadde invitert han hjem, og da jeg spurte hvorfor han ikke dro fikk jeg bare til svar at det var fordi han var dum, og han skulle egentlig gjort det.

Søndag husket han ingenting, og benektet at det hadde vært noen jenter, så antageligvis sa han det for å såre meg...

Jeg har gitt beskjed om at jeg ikke vil mer, men han tviholder på at det er han som er på vei ut fordi jeg er så gørr kjedelig. La han tro det, det spiller ingen rolle for meg, hvis han trenger å tro på dette er det greit for meg. Spiller ingen rolle lenger, bare vet at alt blir bedre etterpå.

Flott, hold deg til den avgjørelsen! Han er ikke verdt din kjærlighet. Samma om det har vært jenter eller ikke, man gjør/sier ikke slikt til noen man er glad i..

Ikke bry deg, ikke la deg lure eller snakke rundt, og ikke la ham se at han sårer deg, da får han bare vann på mølla. Vær iskald!

Og hiv ham ut!

Lykke til!:)

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...