Gå til innhold

betatt av en annen.

Anbefalte innlegg

jeg har vært heldig med mannen min, han er snill, tålmodig, flink far, har god jobb.. men jeg må jo si det at etter 8 har spenningen gått over i vennskap. vi er jo hakket videre enn venner, men ikke lidenskapelig forelsket.

han jobber mye. er mye borte, og jobber overtid. dette ha vært vårt største problem hele tiden, og det sliter på. jeg sitter hjemme med barnet mens han jobber. og i helgene vil han bruke tiden på fritids sysler eller å hjelpe andre med å jobbe for de. vi møtes mye i døren etter når jeg kommer hjem fra jobb og han reiser igjen. men han er en trygg framtid. inners inne vet jeg at han er jeg sikret en god hverdag og framtid med. selv om det kan bli litt kjedelig..

nå har jeg fått en beundrer. en romantisk, morsom, kjekk, snill gutt som jeg også har kikket litt på i smug. vi har pratet litt i det siste, og i dag fortalte han meg at han hadde sterke følelser for meg. vi har ikke gjort noe med hverandre, men vi trives godt sammen. nå tenker jeg mye på han i løpet av dagen, og melder mye på telefon. jeg har hatt beundrere i dette forholdet før, så det er ikke det at jeg blir revet med av oppmerksomheten. men ting er fryktelig vanskelig nå.

8 år med samme mann. ett barn sammen, hus, bil.. og dalende kjærlighet, men trygg fremmtid. jeg er 25 år.. det er jo ingen alder.

eller ung ny spennende, gryende forelskelse. gresset er ikke grønnere på den andre siden, jeg vet det.. men det er rimelig vissent på denne siden også...

synspunkter????????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164055-betatt-av-en-annen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Clue1365380406

Gresset er vissent fordi du/dere har glemt å vanne og gjødsle.

Tenkt over det?

Det virker som du har en snill og god mann, men du synes han er kjedelig. Hvor lenge er det siden du småflørtet med ham, ga ham samme interessen som du nå gir den nye beundreren?

Jeg er nesten sikker på at hvis du begynte med det, ville han møte deg på samme måte.

Hvor lenge er det siden dere fant på noe spennende sammen, reiste bort en helg bare dere to, dvs prioriterte hverandre?

Det er vel aldri så enkelt å falle for en annen som når en føler seg oversett og litt glemt av partneren.

Men tenk på at det samme sannsynligvis vil skje i et forhold med den nye også om noen år.

Flytt fokuset over på mannen din, begynn å vanne og gjødsle det visne gresset, så skal du se at det blir grønt og fint!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164055-betatt-av-en-annen/#findComment-1064352
Del på andre sider

Gresset er vissent fordi du/dere har glemt å vanne og gjødsle.

Tenkt over det?

Det virker som du har en snill og god mann, men du synes han er kjedelig. Hvor lenge er det siden du småflørtet med ham, ga ham samme interessen som du nå gir den nye beundreren?

Jeg er nesten sikker på at hvis du begynte med det, ville han møte deg på samme måte.

Hvor lenge er det siden dere fant på noe spennende sammen, reiste bort en helg bare dere to, dvs prioriterte hverandre?

Det er vel aldri så enkelt å falle for en annen som når en føler seg oversett og litt glemt av partneren.

Men tenk på at det samme sannsynligvis vil skje i et forhold med den nye også om noen år.

Flytt fokuset over på mannen din, begynn å vanne og gjødsle det visne gresset, så skal du se at det blir grønt og fint!

Utrolig bra svar! Jeg er så enig med deg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164055-betatt-av-en-annen/#findComment-1064360
Del på andre sider

Gjest tjohooo

Hva skjer dersom du gir han en liten oppvekker... klyper han i rompa og si at hei vet du hva, jeg har fått en beiler... og ser veeldig hemmelighetsfull ut... kanskje han blir litt mer påpasselig da? :D Quick fix evt dette, dersom det skulle funke, de langsiktige løsningene fårnoen smarte edru respondenter ta seg av :D men lykke til ihvertfall...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164055-betatt-av-en-annen/#findComment-1064404
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...