Gå til innhold

Hvordan bli kjent med mannen jeg kun ser i kirka?

Anbefalte innlegg

Gjest Håpløst betatt

Hei.

For en tid siden gikk jeg på det jevne i en kirke. Der la jeg merke til en mann. Vi smiler ofte til hverandre, og jeg tror nok haner singel.

Så har jeg vært en stund borte fra den kirka, men har aldri glemt denne mannen. Tenk det, selvom jeg aldri har snakket med ham en eneste gang.

Nå har jeg fått så lyst til å bli kjent med ham...

Men hvordan? Hvor lett er det å bli kjent med noen i en kirke? Man går da ikke rett hen til personen og sier "hei, hva med å ta en kopp kaffe?"..blir liksom litt feil...

Noen som har tips? Jeg vet ikke engang hva mannen heter...sukk...

Fortsetter under...

Gjest kaffehater

Hvorfor ikke bare gå bort til han og spørre om han vil ta en kaffe med deg? Trenger da vel ikke være verre å gjøre det i en kirke enn andre steder?

Uansett, oppsøk kirken igjen, og oppsøk ham!

Hva er dette evinnelige maset om kaffe? Ikke alle som drikker kaffe! Da synes jeg det er bedre å rive ut en side i salmeboka og be om å få se sammen med ham.

Gjest Kjekk og grei mann

Hva er dette evinnelige maset om kaffe? Ikke alle som drikker kaffe! Da synes jeg det er bedre å rive ut en side i salmeboka og be om å få se sammen med ham.

Skal love deg at hadde du revet ut et ark i salmeboken for å imponere meg, hadde nok reaksjonen min blitt motsatt. :-)

Hva med å ta med hele boken bort?

Ellers er kirkekaffe et møte etter gudstjenesten, men det kjenner du sikkert til? Var selv nyforelsket en gang og på kirkekaffe med henne. Spennende å småflørte i en slik stund:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...