Gå til innhold

Spm.til Dr.Høeg-er det vanlig......

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 25år...jeg lurer på hvor mange orgasmer det er "vanlig" for ei jente å få...Jeg vet at mange jenter aldri har opplevd orgasme,noen får kansje en el. to...jeg får lett 7-10...kommer veldig lett..er det normalt..kan du gi meg noen forklaring...jeg kan få mange flere enn 10 også....

Håper ikke dette er ett alt for dumt spm.jeg lurer veldig på dette....Håper du vil svare meg..På forhånd takk!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/16408-spmtil-drh%C3%B8eg-er-det-vanlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Til lovesexy. De fleste som er vant med å få orgasmer, og som kan hjelpe litt til selv, og som har et forhold til sex der det er tid og overskudd til lange sex-seanser, kan nok fint klare serie-orgasmer eller flere enkelt-orgasmer som du beskriver. Noen foretrekker kortere samleier med EN kvalitetsorgasme, fremfor mange små-orgasmer. Ingenting er unormalt, men det kan bli et problem for noen at man blir orgasme-fiksert, fremfor å nyte hele samleiet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...