Gjest Timari Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 sliter fra tid til annen med iskalde føtter. jeg kan ta fotbad og bruke ullsokker uten at det hjelper. Aner ikke hva dette skyldes. Men vet noen om hva som hjelper? 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Drikk noe varmt og beveg på anklene. 0 Siter
favn Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Det har jeg også, regner med det skyldes dårlig blodomløp. To ting som hjelper: Varm dusj og noen å varme dem på. 0 Siter
Gjest Dame55 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Et godt varmt fotbad med Dødehavssalt og god fotbadoje/såpe. Deretter dunsokker! 0 Siter
Gjest Uglemor Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg fryser lett på føttene jeg også. Noen ting som hjelper: - Varmeflaske på føttene - Ingefær-te (eller annen varm drikke.) - ..eller et glass rødvin - Ullsokker, men da må man ta dem på før man blir kald. - Fysisk aktivitet. 0 Siter
Gjest et lite tips Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hårføner...Litt pussig, men prøv. Har samme problem selv, men vann hjelper ikke. Ikke lenge i alle fall, mens med hårføneren blir jeg varm lenge. Har kjøpt dunsokker, som jeg sover med om natta. Varmer de på badet før jeg legger meg... 0 Siter
cathlin Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Noe som hjelper blodsirkulasjonen - fotrulle eller trå på noe med struktur. Tøye ankelleddet. Bevelgelse. 0 Siter
Sofapus Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hårføner...Litt pussig, men prøv. Har samme problem selv, men vann hjelper ikke. Ikke lenge i alle fall, mens med hårføneren blir jeg varm lenge. Har kjøpt dunsokker, som jeg sover med om natta. Varmer de på badet før jeg legger meg... Legg dunsokkene på varmekablene på badegulvet først:) 0 Siter
gardina1365380627 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg fryser lett på føttene jeg også. Noen ting som hjelper: - Varmeflaske på føttene - Ingefær-te (eller annen varm drikke.) - ..eller et glass rødvin - Ullsokker, men da må man ta dem på før man blir kald. - Fysisk aktivitet. jeg husker ikke hva den heter,men i helsekost butikkene får du kjøpt alovera salv som hjelper,tror den heter alovera rød,den er for varme,dette var nok ikke den beste forklaringen,men den er bra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 jeg husker ikke hva den heter,men i helsekost butikkene får du kjøpt alovera salv som hjelper,tror den heter alovera rød,den er for varme,dette var nok ikke den beste forklaringen,men den er bra. Det har du ikke sagt før. Og jeg som fryser på beina bestandig ) 0 Siter
gardina1365380627 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Det har du ikke sagt før. Og jeg som fryser på beina bestandig ) jeg beklager,ikke lett og huske på alt,men dette var en stor tabbe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 jeg beklager,ikke lett og huske på alt,men dette var en stor tabbe. Altfor stor gardina. Du er tilgitt hvis du kommer innom snart med litt snus ;o) 0 Siter
Gjest tottlå Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Et glo hett fotbad gjør susen. Må være så varmt at du nesten skolder føttene........aahhh heeerlig!!! Hehehe....... Jeg "skolder " føttene hver kveld! 0 Siter
gardina1365380627 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Altfor stor gardina. Du er tilgitt hvis du kommer innom snart med litt snus ;o) jeg kommer,for dette kan jeg ikke ha hengene på meg,,,snart.snus og vin. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 jeg kommer,for dette kan jeg ikke ha hengene på meg,,,snart.snus og vin. Det er bra. Det der ville ikke jeg hatt hengende over meg heller ;o) 0 Siter
gardina1365380627 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Det er bra. Det der ville ikke jeg hatt hengende over meg heller ;o) dette blir en lang natt,tror ikke jeg får sove etter dette,jeg er nå bedre så nå må jeg se og komme meg på bussen til oslo. 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 dette blir en lang natt,tror ikke jeg får sove etter dette,jeg er nå bedre så nå må jeg se og komme meg på bussen til oslo. Her er det alltid hjerterom, vet du ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.