Gjest ips Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Gehwol har et kjempe godt middel fo å øke blodsirkulasjon i bena, dermed og varme. det er flytende og has i vannet når du tar fotbad.du får kjøpt det hos foterapeuter. 0 Siter
cathlin Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Kaldt vann. Dette som kalles omvendt psykologi? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Hæ??? For å få igang blodsirkulasjonen! En kjapp dusj med iskaldt vann på føttene, en god omgang med håndkleet, og raggiser. Vips! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Dette som kalles omvendt psykologi? Neida, dette som kalles å sette igang blodsirkulasjonen. ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Hæ??? Malun har helt rett, det har jeg lært også. Det er det samme for meg for jeg kjenner ikke forskjell men det er mest behagelig med det varme likevel. Men altså, det skal være kaldt 0 Siter
cathlin Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Neida, dette som kalles å sette igang blodsirkulasjonen. ;o) Akkurat, omvendt psykologi! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Akkurat, omvendt psykologi! Har ikke noe med psykologi å gjøre - det er ren biologi. 0 Siter
cathlin Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Har ikke noe med psykologi å gjøre - det er ren biologi. Ja, men det vet jo ikke føttene! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Ja, men det vet jo ikke føttene! Hehe. ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.