Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heia!

Er en mann på 37 år,gift,2 barn og 1 fulltodsjobb, og 2 ekstrajobber.Det har jeg hatt de 15 siste årene.

Har vert hjemme 1 uke p.g.a sykdom.Det begynte med at jeg følte meg trøtt og sliten og fortsatte med diarre og oppkast,er fortsatt trøtt og sliten.Det jeg nu undrer over er at jeg har vissnet bort i høyre tommel og tærne i høyre fot, jeg har bare litt føllse er det noe å bry seg om?

På forhånd, Takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164099-hjelpepleier/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Første setningen din gjør at jeg tenker; stress ned - du vil før eller senere bli "utbrent"! Prøv å gjør noe med stresset før det er for sent. Kroppen sier ofte fra før du selv bevisst skjønner at noe er galt.

De aktuelle plagene dine kan ha mange årsaker; mest sannsynlig "omgangs-syken", men jo mer sliten du er jo lettere mottakelig er du for infeksjoner... Du bør nå i samråd med fastlegen din diskutere å jobbe midre inntil du føler deg pigg igjen; dersom utbrenthet vil dette ta tid; noen ganger flere måneder. Dovningen i høyre tommel og høyre fot bør undersøkes; kan i værste fall være nerveklem i nakke/hode.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164099-hjelpepleier/#findComment-1072764
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...