Gå til innhold

Antidepp


Gjest browneyed girl

Anbefalte innlegg

Gjest browneyed girl

Har begynt å trappe ned på fluoxetin etter å ha gått på det i ca ett år.årsaken til dette er at jeg følte at det ikke hadde noe virkning på meg.Har gått fra to tabletter til en tabl(10 mg)i en uke og skal ta en annenhver dag i to uker nå.Hadde en voldsom reaksjon i går og ble skikkelig forbanna og lei meg for ingenting.Og det gikk selfølgelig ut over mine venner.Kan dette være en reaksjon fordi jeg prøver å slutte med disse tablettene?Pratet med moren min og ho sammenlignet meg med hvordan jeg var før jeg begynte på tabletter.var veldig vanskelig å ha med å gjøre da....!!Bør jeg trappe opp igjen og fortsette med tablettene en stund til?Kanskje det er for tidlig å slutte?Noen erfaringer?

Med vennig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest søppelkurven

Hei.

Hvorvidt det er riktig for deg å slutte av med Fluoxetin, det vet ikke jeg. Vet bare det at jeg måtte opp i 60mg for å ha effekt, samtidig brukte jeg Remeron 60mg, som også er et antideprissiva + Xanor.

Bruker for tiden 80mg Fluoxetin grunnet min bulimi.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...