Gå til innhold

Hva er galt med meg?


Gjest cammelon

Anbefalte innlegg

Gjest cammelon

Tror hele tiden at folk rotter seg sammen mot meg,at alle er i mot meg.Stoler nesten ikke på noen og blir fort forbanna fordi jeg tror at folk lurer meg.Tror hele tiden det verste og får de "verste" historiene inn i hodet mitt(forestillinger om at noe er galt) og blir helt uttafor og rastløs.Hva er galt med meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Snoopy83

Dette kalles vel "svake paranoide trekk".

Jeg tror du kan ha sterke opplevelser i barndommen av å ikke bli sosialt akseptet. Om du har blitt mobbet av "alle" kan det bli sånn for deg.

OBS: Dette bør du søke hjelp for - å gå inn i en psykose er neppe særlig gøy.

Merk at jeg bare snakker av egen erfaring. Jeg tror jeg snakker klokt når jeg sier dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cammelon

Dette kalles vel "svake paranoide trekk".

Jeg tror du kan ha sterke opplevelser i barndommen av å ikke bli sosialt akseptet. Om du har blitt mobbet av "alle" kan det bli sånn for deg.

OBS: Dette bør du søke hjelp for - å gå inn i en psykose er neppe særlig gøy.

Merk at jeg bare snakker av egen erfaring. Jeg tror jeg snakker klokt når jeg sier dette...

hvordan går man inn i såkalt psykose?hva skjer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snoopy83

hvordan går man inn i såkalt psykose?hva skjer da?

Du skjønner jo nå at dette du tenker om andre, det at de "rotter seg sammen mot deg", ikke er virkelig, selv om det kan være plagsomt.

Når du er psykotisk, så skjønner du ikke at dette ikke er virkelig, og du begynner å innbille deg mer fæle "historier" - det kan gå så langt at du frykter for livet ditt.

Når du er psykotisk blir med andre ord de paranoide tankene dine mye sterkere, og du blir mye mer redd.

Det er ikke noe særlig med andre ord. Så det skader vel ikke med litt oppfølging, siden du (bare noe jeg antar!!!) har LITT større sjanse enn andre for å bli psykotisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...