Gå til innhold

barn før ekteskap eller omvendt?

Anbefalte innlegg

Gift først, og deretter barn.

Hvis det ikke går, så pass iallefall på at barna som er i bryllupet, er brudeparet sitt.

Ser så dumt ut med hvit brud, og diverse barn fra tidligere forhold rundt omkring..

Akkurat som da Haakon og MM gifta seg..

Fortsetter under...

siria. Stupidity in a woman is unfeminine. Nietzsche

Hvis det ikke går, så pass iallefall på at barna som er i bryllupet, er brudeparet sitt.

Ser så dumt ut med hvit brud, og diverse barn fra tidligere forhold rundt omkring..

Herregud, så teit...

Gjest Elextra (offwhite brud ;)

Om man først er av den oppfatning at det er dumt med hvit brud om man har barn, hvorfor da skille mellom brudeparets og evt. andres barn?

Synes ikke det gjorde noe å gifte seg etter at vi ble foreldre. Nesten tvert i mot! Å ha en liten treåring som så på foreldrene med tindrende øyne, var en opplevelse i seg selv (han syntes jeg var "sååå vakker" :-)

Vi hadde et supert bryllup, flott bryllupsnatt og alt :-)

Får man barn, så må det jo være fordi man skal være sammen livet ut (i de fleste tilfeller)? Og da kan man da like godt gifte seg først. Hvis man fremdeles er usikker, så er man ikke klar for barn og får bruke prevensjon.

Men alle får gjøre det som føles riktig for dem. Jeg hadde i alle fall ikke satt barn til verden med vilje med en mann jeg ikke ville gifte meg med.

Får man barn, så må det jo være fordi man skal være sammen livet ut (i de fleste tilfeller)? Og da kan man da like godt gifte seg først. Hvis man fremdeles er usikker, så er man ikke klar for barn og får bruke prevensjon.

Men alle får gjøre det som føles riktig for dem. Jeg hadde i alle fall ikke satt barn til verden med vilje med en mann jeg ikke ville gifte meg med.

At man får barn sammen tilsier vel ikke nødvendigvis at man har bestemt seg for å være sammen livet ut?

Man har vel ambisjoner om å holde sammen til barna blir store, lengre enn det er vanskelig å planlegge for svært mange.

Annonse

Gjest Ugga Bugga

Hallo? Ser dumt ut? Ja ja...

enig i det,men jeg er helt sikker på at jeg vil gifte meg med han jeg vil ha barn med! Er bare det at vi synes det er litt mye styr med bryllup da, også har vi lyst på barn snart. Men gifte oss og leve sammen hele livet, det er begge sikre på at vi vil:)

Så du synes ikke at dersom man har barn fra før at de skal være med? Det hørtes i hvert fall dumt ut. Tror mine voksne unger hadde dødd hvis jeg skulle ha giftet meg og de ikke var blitt bedt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...