Gå til innhold

depresjon


pacem

Anbefalte innlegg

en gang iblant pleier kjæresten min å bli fryktelig deprimert. og når hun blir det, blir hun veldig sarkastisk og slem mot meg og alle rundt henne. det største problemet er at hun sier hun ikke vet hvorfor hun blir sånn eller hvorfor hun er deprimert i utgangspunktet. jeg tror at hun fortrenger noe hun har opplevd eller som har pågått over tid. jeg har foreslått terapi for henne, men hun nekter å oppsøke hjelp.

selv prøver jeg å hjelpe henne så godt jeg kan, men føler at hun kommer til å tømme meg for all energi. noe som kommer til å gå ut over forholdet vårt. derfor har hun sagt at hun vil undertrykke depresjonene og ikke la det gå ut over meg. men jeg tror ikke at det er noen god løsning på lang sikt.

så jeg lurer på om det finnes noen andre ting jeg kan gjøre, eller om det er andre ting hun kan prøve for å få ut det hun har problemer med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...