Gå til innhold

Kristian Valen. -Hvem er M?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Han serverte en utrolig sørgelig historie på "Først og sist" som gikk ut på at det var en 4 år gammel gutt som døde av kreft. Den var såpass tåredryppende at jeg lurte på om den var sann i det hele tatt.

På CDen (som jeg ikke har) står det visstnok ting som tyder på at sangen handler like mye om den avdøde katta hans.

Antakelig en nøye beregnet del av et gåtefullt image...?

Jeg har hørt mange rare (og respektløse) historier om dette, det meste her på dol. Men også andre steder. Jeg har valgt å tro at dette gjelder en liten gutt (ja, et menneske) som het Marius som døde av ryggmargskreft. Her på dol har det også blitt spekulert i om gutten var Kristians sønn, det tror jeg er feil, men det kan være en nevø.

På innsiden av coveret til Valen TV står det diverse takk og sånt, og nederst; "Magne, gutten min som bare ble 4 år..tenke på deg hver dag, du vil aldri bli glemt!!!! Meg & N'en snakker om deg hele tiden, vi savner deg noe utrolig"

Hmmmm... Sønn? Nevø? Gutten "min", høres nesten ut som sønn, det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...