Gå til innhold

klarer ikke å tro at noen kan like meg


Gjest stygg_og_ekkel

Anbefalte innlegg

Gjest stygg_og_ekkel

Jeg er blitt så utrolig betatt av en gutt.. Tingen er at jeg har så dårlig selvtillitt.. Hater kroppen min og hvordan jeg ser ut. Og når vi var sammen forrige gang hadde jeg drukket.. så da brydde jeg meg ikke om å sove i undertøyet sammen med han og sånt.. Men sånn til vanlig synes jeg det er ekkelt å bare gå ut..fordi jeg skjemmes sånn og føler alle synes jeg er stygg og ekkel. Jeg har veldig få venner fordi jeg tror de synes det er flaut å vise seg offentlig sammen med meg..... Det virker som om han liker meg.. Han har sagt det rett ut.. og vil møte meg igjen.. Men jeg tenker at han må ha hatt skikkelig ølbriller på.. og at kanskje når han ser meg nå vil han ombestemme seg helt, Derfor har jeg lyst til å slanke meg skikkelig før jeg ser han i gjen..vet det er teit.. 'Har slitt lenge med psykiske lidelser.. Og endelig skjer det liksom noe bra.. Kanskje det er helt håpløst for meg å prøve på noe forhold når selvtillitten min er så dårlig.,. kanskje det er best å bare vente på neste mulighet..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han husker garntert om han likte deg eller ei. Og han likte deg, og det bør du ta på alvor og manne deg opp til åtreffe han igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

Han husker garntert om han likte deg eller ei. Og han likte deg, og det bør du ta på alvor og manne deg opp til åtreffe han igjen.

Jeg har de samme tankene som deg, og jeg har faktisk funnet ut at folk mener slikt samme hvor absurd det kan høres ut for deg!

Treff ham igjen! Ønsker deg all lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du trenger slett ikke å ha det så fælt bestandig! Jeg kommer med noen gode råd, ta deg tid til å tenke på dem. For det første, så tror jeg at du er en ganske ung kvinne. Jeg er snart 50, og har slitt mye tidligere med at jeg syntes jeg var stygg og klossete-men føler meg sprek og interessant nå. Skulle ønske at noen ville skrevet meg dette brevet den gangen, så jeg sier ihvertfall til deg dette: For det første, så er alle unge mennesker vakre, bare fordi de er unge! For det andre, helt unge gutter og menn har nok lett for å sverme for de billedskjønne, men når de blir litt mer modne, så ønsker de andre kvaliteter hos kvinner, dette har jeg oppdaget.(Og at med årene blir vi kvinner mer like, en 60-åring kan nok selv fremdeles prøve å få seg til å tro at hun er billedskjønn, mens for andre ser hun ut som en rosin... mens en interessert kvinne i samme alder trollbinder alle. Dvs din tid kommer nå,og siden går det bare oppover, bare du passer på å utvikle deg!)Jeg vil ikke anbefale deg å begynne å slanke deg, det gir jo ikke deg noen nye kvaliteter, men anbefaler deg å få nok mosjon, både fordi det kjennes godt, fordi det er lettere å tenke klart når man går, og fordi du da vil føle deg mer levende! Og da vil du lære å like kroppen din fordi den gir deg så mye glede og nytelse. Anbefaler deg også å følge godt med i nyheter og samfunnssaker o.l., dyrke dine interesser-jeg synes for eksempel at du er flink til å uttrykke deg skriftlig-kort og godt, prøv å bygge opp din PERSONLIGHET, det er DEN menn som er kommet over hvalpestadiet, faller for!Har du lyst til å møte den gutten, så gjør det vel!Men sørg først for at du har noe å snakke om, ta en rask oppfriskning i det DU er interessert i og flink i. Så ser du om dere har felles interesser, verdier, o.l., fordi det er jo det alle forhold bygges på. Så først må du bli klar over DINE interesser og verdier. Og jeg vil si til slutt at den som er interessert, er også interessant, derfor bør du finne ut om det er noe ved denne gutten som tiltaler deg-fysisk, mentalt, psykisk, sosialt...Jeg tror at alle disse råd kan hjelpe deg å styrke din selvtillit-men du trenger jo ikke bli noen aggressiv bulldoser av den grunn, de fleste synes faktisk at det er litt sjarmerende og trygt når de møter et annet menneske som er litt sjenert, beskjeden, og ikke alltid en "verdensmester" i alt, fordi de kjenner seg igjen da, og tør fortelle om seg selv også. Det er viktig å huske å være menneskelig!Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de samme tankene som deg, og jeg har faktisk funnet ut at folk mener slikt samme hvor absurd det kan høres ut for deg!

Treff ham igjen! Ønsker deg all lykke.

Du må svare til hun som hadde hovedinnlegget, om hun ser på "svar til meg" så vil hun ikke se ditt inlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melancholy

Jeg har de samme tankene som deg, og jeg har faktisk funnet ut at folk mener slikt samme hvor absurd det kan høres ut for deg!

Treff ham igjen! Ønsker deg all lykke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest trassasa

Synes du burde starte med å skifte nick!

Selvtillitt kan trenes opp og en god start er sannsynligvis å slutte å kalle seg selv stygg.

Gjør deg selv en stor tjeneste. Når andre mennesker sier de liker deg. Tro på dem! Ikke la din dårlige selvtillit frarøve folk rundt deg de fantastiske sidene ved deg selv som du gjemmer bak selvforsvaret ditt. Gleden ved å ha gode venner er verdt risikoen for skuffelse. ta det fra en jente som har blitt skuffet mange ganger.

Lykke til!

Virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Du trenger slett ikke å ha det så fælt bestandig! Jeg kommer med noen gode råd, ta deg tid til å tenke på dem. For det første, så tror jeg at du er en ganske ung kvinne. Jeg er snart 50, og har slitt mye tidligere med at jeg syntes jeg var stygg og klossete-men føler meg sprek og interessant nå. Skulle ønske at noen ville skrevet meg dette brevet den gangen, så jeg sier ihvertfall til deg dette: For det første, så er alle unge mennesker vakre, bare fordi de er unge! For det andre, helt unge gutter og menn har nok lett for å sverme for de billedskjønne, men når de blir litt mer modne, så ønsker de andre kvaliteter hos kvinner, dette har jeg oppdaget.(Og at med årene blir vi kvinner mer like, en 60-åring kan nok selv fremdeles prøve å få seg til å tro at hun er billedskjønn, mens for andre ser hun ut som en rosin... mens en interessert kvinne i samme alder trollbinder alle. Dvs din tid kommer nå,og siden går det bare oppover, bare du passer på å utvikle deg!)Jeg vil ikke anbefale deg å begynne å slanke deg, det gir jo ikke deg noen nye kvaliteter, men anbefaler deg å få nok mosjon, både fordi det kjennes godt, fordi det er lettere å tenke klart når man går, og fordi du da vil føle deg mer levende! Og da vil du lære å like kroppen din fordi den gir deg så mye glede og nytelse. Anbefaler deg også å følge godt med i nyheter og samfunnssaker o.l., dyrke dine interesser-jeg synes for eksempel at du er flink til å uttrykke deg skriftlig-kort og godt, prøv å bygge opp din PERSONLIGHET, det er DEN menn som er kommet over hvalpestadiet, faller for!Har du lyst til å møte den gutten, så gjør det vel!Men sørg først for at du har noe å snakke om, ta en rask oppfriskning i det DU er interessert i og flink i. Så ser du om dere har felles interesser, verdier, o.l., fordi det er jo det alle forhold bygges på. Så først må du bli klar over DINE interesser og verdier. Og jeg vil si til slutt at den som er interessert, er også interessant, derfor bør du finne ut om det er noe ved denne gutten som tiltaler deg-fysisk, mentalt, psykisk, sosialt...Jeg tror at alle disse råd kan hjelpe deg å styrke din selvtillit-men du trenger jo ikke bli noen aggressiv bulldoser av den grunn, de fleste synes faktisk at det er litt sjarmerende og trygt når de møter et annet menneske som er litt sjenert, beskjeden, og ikke alltid en "verdensmester" i alt, fordi de kjenner seg igjen da, og tør fortelle om seg selv også. Det er viktig å huske å være menneskelig!Lykke til!

Det var kjempefint skrevet! Du er nok et fint menneske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Det virker som om han liker meg.. Han har sagt det rett ut.. og vil møte meg igjen..'

Jeg synes du skal lese disse ordene noen ganger høyt.

Kom igjen - de færreste er Hollywoodstjerner her på berget, vi andre gjør enkle ting for å peppe oss opp:

Spise rimelig sunt, passe doser frisk luft og litt mosjon, holde oss rene, ha på alminnelig pene klær, ordne håret innimellom, orientere oss i emner som kultur/samfunn/politikk/vitenskaper/det du liker, dyrke en hobby, smile vårt beste smil, snakke når vi har noe å si, ha på leppestift og høye hæler.

Kjør på med litt deilig egokjælig: 'Jeg er ei flott jente, jeg kan det&det, jeg har egenskapene sånn&slik, jeg fortjener gode ting, jeg er glad for at jeg har det&det i livet mitt...'

Hold alkoholinntaket lavt, da har du mye bedre oversikt over deg selv og omgivelsene.

Lykke til - fortell hvordan det går da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kjempefint skrevet! Du er nok et fint menneske :)

Hei! Det var hyggelig å høre at du kanskje syntes at noe av det jeg skrev kan kanskje hjelpe deg! Jeg har nok mine feil og mangler jeg også, men har ihvertfall jobbet bevisst for å vokse som menneske i mange mange år...og det håper jeg at du gjør også, så skal du se at ting blir litt lettere etterhvert. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det var hyggelig å høre at du kanskje syntes at noe av det jeg skrev kan kanskje hjelpe deg! Jeg har nok mine feil og mangler jeg også, men har ihvertfall jobbet bevisst for å vokse som menneske i mange mange år...og det håper jeg at du gjør også, så skal du se at ting blir litt lettere etterhvert. Lykke til videre!

Du misforsto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...