Gå til innhold

Støvfjernemaskin - fins det?

Anbefalte innlegg

Støvet har overmannet meg - det er rundt meg overalt... Mener jeg en gang leste om en sånn maskin med et filter som renset støv ut av lufta. Noen som veit hva den heter, hvor jeg får tak i den og - sukk - noenlunde pris? Stua mi i motsol er et deprimerende syn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164216-st%C3%B8vfjernemaskin-fins-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

eller

støvsuger?

Den må jo valses rundt med ;-) Det Storekatta og jeg drømmer om er en maskin man setter i et hjørne av stuen, og suger alt støv vekk.

Helst kunne den ryddet og tatt oppvasken også.

Egentlig tror jeg man får alt det der i en god gammeldags kone!

Annonse

Den må jo valses rundt med ;-) Det Storekatta og jeg drømmer om er en maskin man setter i et hjørne av stuen, og suger alt støv vekk.

Helst kunne den ryddet og tatt oppvasken også.

Egentlig tror jeg man får alt det der i en god gammeldags kone!

en god gammeldags slave mener du:)

Annonse

Gjest Frisk luft er toppers

Du tenker vel på en luftrenser som går på ioniseringsprinsippet? Har en stor modell fra Electrolux som er helt super. Når den er nyrenset lukter det som det gjør ute etter regnvær, og det blir mye mindre støv her.

Den har et filter som jeg støvsuger en gang i uken, annenhver måned vaskes det i zalovann og hvert år byttes det ut. Koster 500,- ca. Masinen er veldig stillegående. Kjøpte den på Elkjøp.

Ville ikke unnvært denne for alt i verden! Har hatt en annen type i mange år før denne. Den virket like bra den. Der kunne du vaske filteret,som var av metall, i oppvakmaskinen.

Du tenker vel på en luftrenser som går på ioniseringsprinsippet? Har en stor modell fra Electrolux som er helt super. Når den er nyrenset lukter det som det gjør ute etter regnvær, og det blir mye mindre støv her.

Den har et filter som jeg støvsuger en gang i uken, annenhver måned vaskes det i zalovann og hvert år byttes det ut. Koster 500,- ca. Masinen er veldig stillegående. Kjøpte den på Elkjøp.

Ville ikke unnvært denne for alt i verden! Har hatt en annen type i mange år før denne. Den virket like bra den. Der kunne du vaske filteret,som var av metall, i oppvakmaskinen.

Hvor mye koster en sånn maskin da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...