Gå til innhold

Å holde forbrenningen oppe?

Anbefalte innlegg

Gjest fåt ikke spist ofte nok

Jeg spiser ganske lite om dagen, har ekstremt mye å gjøre og mat blir ikke helt prioritert. Spiser heller en litt større middag. Er redd for å gå opp i vekt fordi jeg vet forbrenningen kan ødelegges hvis man ikke spiser ofte, er det noen tabletter eller noe jeg ta for å holde forbrenningen oppe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164273-%C3%A5-holde-forbrenningen-oppe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rutangis netu

Banan er et greit lite måltid. Lett å ta med også. Ei pakke rosiner gir også litt energi. Ei pakke havrekjeks kan være greit. Og yoghurt er greie måltider. Mange andre enkle eksempler finnes på hvordan du raskt og enkelt kan tilføre kroppen næring.

Har du ikke tid til noe så enkelt så er det fordi du ikke vil! Og du har helt rett, du ødelegger kroppens forbrenning! En dag er det for sent å rette på...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...