Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt to brukte (nesten nye) reclinere i sånn microfiberstoff - da vi kjøpte dem, tenkte ikke vi på at de vi kjøpte dem av røyker...så da vi fikk stablet dem inn nå på søndag, -så lukter det så forferdelig at det setter seg i klærne vi bruker.... Jeg er overfølsom for tobakkslukt hjemme - sikkert gæærn,- men i alle fall - hvordan skal jeg bli kvitt lukta? - Jeg tør ikke vaske stolene, da jeg ikke vt hvordan slikt microfiber-stoff skal behandles. Jeg har satt fram en skål med eddikk - men det hjelper jo ikke en dritt. Håper i alle fall at lukta blir borte over tid....eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør i møbelforretning, de har sikkert et eller annet vidundermiddel som tar skiten.

Men hva er reclinere, forresten?

PS: Du leste vel svar?

PPS: Ha en trivelig dag!

Gjest rutangis netu
Skrevet

Finnes noe greier på flaske til å spraye på møbler (i dgligvaren) for å fjerne lukt. Spør på møbelbutikken om stoffet tåler det først.

Ellers ville jeg satt dem ut en dag det var frisk luft uten regn og sterk sol. Hvis det er praktisk mulig da. LItt tungt hvis dere bor i åttende etasje...

Skrevet

Spør i møbelforretning, de har sikkert et eller annet vidundermiddel som tar skiten.

Takk! :)

Ja, leste svar og alt er "ordnet opp i" - han husket ikke engang han, men nå skulle han huske åp det...om du skjønner hva jeg mener :)

Skrevet

Reclinere er en slags stressless.

Skrevet

Finnes noe greier på flaske til å spraye på møbler (i dgligvaren) for å fjerne lukt. Spør på møbelbutikken om stoffet tåler det først.

Ellers ville jeg satt dem ut en dag det var frisk luft uten regn og sterk sol. Hvis det er praktisk mulig da. LItt tungt hvis dere bor i åttende etasje...

Ja, vi har de i tv-stua på loftet -så vinduet kan stå oppe hele døgnet, men det er klart - jeg skal jammen spørre i en møbelforretnig :)

Skrevet

Den samme tabben gjorde jeg, og det tok sikkert et halvt år før lukta ikke lenger kunne merkes. Grusomt!

Trøst?? LOL

Skrevet

Den samme tabben gjorde jeg, og det tok sikkert et halvt år før lukta ikke lenger kunne merkes. Grusomt!

Trøst?? LOL

Hyggelig! :)

Skrevet

Vi hadde brann her i huset for noen uker siden...;(

men ISS hadde noen greier dem rensa stoffmøblene våre med. Og så har de sånne luktbokser de setter ut for å fange opp sur lukt. Ring dem å hør med dem kanskje?? ISS finnest vel overalt??

bare et tips.

Gjest bombadilla
Skrevet

Prøv med Febreeze eller x-it, spray på og lukta forsvinner!

Skrevet

Prøv med Febreeze eller x-it, spray på og lukta forsvinner!

Ja, skal kikke litt i hyllene i dag, på Lidl! hehe

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Kanskje det kan hjelpe å rense stoffet? Jeg kjøpte en boks med sprayrens hos en bilrekvisita som jeg brukte på bilseter som lukta hund, hjalp litt det.

Skrevet

Takk! :)

Ja, leste svar og alt er "ordnet opp i" - han husket ikke engang han, men nå skulle han huske åp det...om du skjønner hva jeg mener :)

Jada :)

Skrevet

Djeeeezzzezzzz, et helt... _møbel_. God plass i stua, dere da :)

vi kjøpte to - og stua er soverommet vårt...hehe

Skrevet

vi kjøpte to - og stua er soverommet vårt...hehe

Nå kan dere hive ut senga (sovesofaen?). De to der skulle vel la seg gjøre å sovne i foran teven.

Skrevet

Nå kan dere hive ut senga (sovesofaen?). De to der skulle vel la seg gjøre å sovne i foran teven.

HA! vi har da svær seng - rammemadrass på 180x200 - så! :-)

Det "åmklie" stua - UTEN TV, har vi nede, der hvor gjestene får lov å være ,- så velkommen, favn! :)

Skrevet

HA! vi har da svær seng - rammemadrass på 180x200 - så! :-)

Det "åmklie" stua - UTEN TV, har vi nede, der hvor gjestene får lov å være ,- så velkommen, favn! :)

Aha, en sove-og-sepåtv-stue og en gjestestue (finstua, sikkert?).

Er jeg på dine kanter, skal du ikke se bort fra at jeg kan komme til å sjekke opp kaffekokekunsten din :)

Forresten, vi har seng som er 90 cm bred. Vil _ikke_ ha bredere, nope.

Skrevet

Aha, en sove-og-sepåtv-stue og en gjestestue (finstua, sikkert?).

Er jeg på dine kanter, skal du ikke se bort fra at jeg kan komme til å sjekke opp kaffekokekunsten din :)

Forresten, vi har seng som er 90 cm bred. Vil _ikke_ ha bredere, nope.

90? det hørtes intimt ut! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...