Gå til innhold

Reklame- Nei takk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om jeg skal sette en sånn klistrelapp på postkassa vår. Vi får utrolig mye reklame, samtidig har jeg ganske dårlig råd og liker å følge med på tilbudene til matvarebutikkene.

Har du reservert deg mot reklame?

Skrevet

Jeg har reservert meg mot telefonsalg, men ikke mot uadressert reklame i postkassa, også av samme grunn som deg (tilbud på kjøtt, fisk osv.).

Det som irriterer meg, er at vi får så mye reklame utenfor døra vår også. Vi bor i blokk, og det kommer folk inn og lasser fra seg reklame utenfor dørene våre også.

Hver helg bærer jeg ned en diger pose med bare papp og papir søppel, det meste av det er reklame.

Skrevet

Nei jeg har ikke reservert meg mot uadressert reklame, men jeg teller stadig på knappene. Det er helt utrolig hvor det har tatt av de siste årene, jeg bærer ut lassevis med reklame hver eneste måned. Men så var det alle de gode tilbudene da....

fuji1365380447
Skrevet

Jeg gidder ikke å lese reklame fra kjedene, og dessuten så får jeg masse reklameinnlegg gjennom avisen.

Så ja, jeg har reservert meg mot reklame i postkassa - det er det lureste jeg har gjordt på lenge!

Savner ingenting!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

den reklamen er en tids-tyv, og dessuten irriterende mye søppel man drar inn i huset. Har ikke hatt reklame på mange år, vi, unntatt det som kommer inni avisen, det er irriterende nok

Skrevet

Jeg gidder ikke å lese reklame fra kjedene, og dessuten så får jeg masse reklameinnlegg gjennom avisen.

Så ja, jeg har reservert meg mot reklame i postkassa - det er det lureste jeg har gjordt på lenge!

Savner ingenting!

Hvordan reserverer du deg mot dette da?

Skrevet

Hvordan reserverer du deg mot dette da?

på postkontoret

Skrevet

på postkontoret

Det er jo nedlagt, får vente til neste gang jeg har bytur

Skrevet

Det er jo nedlagt, får vente til neste gang jeg har bytur

sjekk om du kan gjøre det på nett da?

Jeg fylte ut et lite skjema + fikk klistrelapp til postkassa.

Egentlig tror jeg det er nok med klistrelappen, kan du ikke få noen til å hente en slik på posten (de kan si deres har falmet el.l. - det blir de nemlig) - og sende den til deg så du kan klistre på kassa di

Skrevet

Nei, jeg liker reklame. Bortsett fra når jeg hopper over å gå i postkassa et par dager og den er stappfull.

Skrevet

Jeg har reservert meg mot telefonsalg, men ikke mot uadressert reklame i postkassa, også av samme grunn som deg (tilbud på kjøtt, fisk osv.).

Det som irriterer meg, er at vi får så mye reklame utenfor døra vår også. Vi bor i blokk, og det kommer folk inn og lasser fra seg reklame utenfor dørene våre også.

Hver helg bærer jeg ned en diger pose med bare papp og papir søppel, det meste av det er reklame.

Hva med all reklamen som følger med Aftenposten, stakkars budet.

Skrevet

Ja, de sniker inn reklame overalt.

Jeg har hørt at selv om man reserverer seg mot uadressert reklame, så blir man ikke kvitt disse avisinnstikkene.

Skrevet

Lokalavisen her har to reklameaviser samtidig noen ganger.

Tenker også på det stakkars avisbudet!

Skrevet

Ja, synes det er sprøtt og trist å se hvor mye papir som går med til reklame.

Bortkastede (natur)ressurser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...