Gå til innhold

Musikk du er flau over å like

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er blitt veldig glad i Hellbililes, men de passer ikke akkurat inn i mitt urbane, kulturinteresserte image...

Hvilken musikk er du litt flau for at du liker?

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

5

• Babette

5

• sigga

4

• IngenLurerDenneGutten

4

Mest aktive i denne tråden

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ikke nå lengre. Men som guttunge gjemte jeg Hank Williams-platene innerst i klesskapet.

Jeg måtte være helt sikker på at kysten var klar før jeg torde spille dem:-)

Gjest rutangis netu
Skrevet

Liker en del country & western. Noe av det er jo veldig bra. Kan likegodt kalles popmusikk. Det glir over i hverandre.

Synes en del klassiske salmer er veldig fine. De spiller jeg ikke til vanlig da. hehe... Men synes de er pene og gode å høre på. '

Har forresten ikke country-CD'er heller, men liker det når jeg hører det på radio'n.

Så liker jeg han der Leonard Cohen. Det er visst ikke videre kult etter som jeg har forstått.

Skrevet

Barry Manilov... og enda flauere er det at jeg "oppdaget" han i Ally McBeal *rødme* ;-)

Skrevet

Liker en del country & western. Noe av det er jo veldig bra. Kan likegodt kalles popmusikk. Det glir over i hverandre.

Synes en del klassiske salmer er veldig fine. De spiller jeg ikke til vanlig da. hehe... Men synes de er pene og gode å høre på. '

Har forresten ikke country-CD'er heller, men liker det når jeg hører det på radio'n.

Så liker jeg han der Leonard Cohen. Det er visst ikke videre kult etter som jeg har forstått.

Jeg er ganske lik deg i "musikk jeg er flau over å like".....:-)

Skrevet

Jeg har en av de største (?) Bee Gees-samlingene nordafjells....

Skrevet

Jeg har en av de største (?) Bee Gees-samlingene nordafjells....

Det er vel ikke noe å være flau over?

Skrevet

Jo, det er det. ;)

Skrevet

"Josefine", dansebandslåten som Trond Viggo Torgersen,s løsemiddelskadde dansebandskonge Terje Møller "lanserte" i den serien som var en del av TVT programserie for ca et år siden.

Fengende låt!

Skrevet

Det burde ikke være det, men den siste daten jeg hadde besøk av holdt på å le seg ihjel...

Skrevet

Jo, det er det. ;)

Næsj ;-) Jeg er ikke flau iallefall.

Skrevet

Næsj ;-) Jeg er ikke flau iallefall.

Ikke så mye selve musikken det er noe galt med, det er bare et tegn på at du begynner å bli skikkelig gammel! ;)

Skrevet

Ikke så mye selve musikken det er noe galt med, det er bare et tegn på at du begynner å bli skikkelig gammel! ;)

Hjeeeelp jeg er jo ikke tretti engang. Men tok meg i å kjøpe twist til lørdagsgodt istedet for sure sild og gelefrukter her for noen uker siden :-(

Skrevet

Må jo si at jeg er litt flau over å kunne teksten til "rosa helikopter"....

Skrevet

Ikke nå lengre. Men som guttunge gjemte jeg Hank Williams-platene innerst i klesskapet.

Jeg måtte være helt sikker på at kysten var klar før jeg torde spille dem:-)

Når var du guttunge da?

Skrevet

Rune Rudberg: Ut mot havet.

Allslags Jesus-pop, bl.a. slik de sang i Knutby-menigheten.

ABBA.

Garth Broooks.

Secret Garden.

Richard Claydermann.

Gammeldansmusikk med trekkspill.

Hehe. Noen bedre?

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Når var du guttunge da?

Dorthe og jeg er jevngamle.

Ble det vanskelig for deg nå?;)

Skrevet

Dorthe og jeg er jevngamle.

Ble det vanskelig for deg nå?;)

nei, egentlig ikke...(",)..

Husker godt Hank Williams platene til pappsen jeg. Bringer tilbake gode minner fra turer på fjellet/hytta ja,...sukk!!

Skrevet

Roger Whittaker!! *S*

*synger: "I've got to leave old Durham Town, I've got to leave old Durham Town..."*

Skrevet

Roger Whittaker!! *S*

*synger: "I've got to leave old Durham Town, I've got to leave old Durham Town..."*

Dæven, han glemte jeg! Føy ham også inn på min liste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...