Gå til innhold

Hvaskaljegtro - hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Hadde min (nye) kjæreste oppført seg slik, hadde han neppe blitt min samboer. I hverfall ikke om tilfellet var symptomatisk

Hva mener du med det? Han gjorde da ikke noe galt? Ikke var han utro og ikke løy han. Han kunne da ikke noe for at denne dama la an på ham!

Fortsetter under...

Hva mener du med det? Han gjorde da ikke noe galt? Ikke var han utro og ikke løy han. Han kunne da ikke noe for at denne dama la an på ham!

Du sier jo at han var smigret over oppmerksomheten fra jenta. Han gikk fra deg på kvelden like etter at dere var blitt sammen, for å gå ut på byen (og treffe henne?).

Dere var ute sammen kvelden etter, og han forteller ikke at han var på byen etter at han gikk fra deg?

Vel har man ikke informasjonsplikt, men likevel - jeg hadde hatt litt vanskeligheter med dette.

Du sier jo at han var smigret over oppmerksomheten fra jenta. Han gikk fra deg på kvelden like etter at dere var blitt sammen, for å gå ut på byen (og treffe henne?).

Dere var ute sammen kvelden etter, og han forteller ikke at han var på byen etter at han gikk fra deg?

Vel har man ikke informasjonsplikt, men likevel - jeg hadde hatt litt vanskeligheter med dette.

Nå blir det straks en annen historie.

Han hadde ikke planlagt å gå ut - det var et spontant innfall. Han gikk ut veldig seint, og skulle bare ha en øl før han køyet. Og han gikk overhodet ikke ut for å treffe denne dama, han traff henne tilfeldig, og var definitivt ikke interessert i henne. Men de hadde mange felles kjente, og havnet ved samme bord.

Å bli smigret over oppmerksomhet er noe mange blir, det er ingen forbrytelse.

Hadde jeg spurt, ville han uten tvil ha fortalt at han gikk ut en tur. Det var uansett ingen stor sak.

Men jeg ser klart at hvis jeg hadde hatt mistanke om noe hanky panky med denne dama, kunne jeg ha blåst opp denne episoden til et problem.

En annen sak er at når man kun hører om en isolert episode uten å kjenne personen, får man ikke det rette inntrykket.

Nå blir det straks en annen historie.

Han hadde ikke planlagt å gå ut - det var et spontant innfall. Han gikk ut veldig seint, og skulle bare ha en øl før han køyet. Og han gikk overhodet ikke ut for å treffe denne dama, han traff henne tilfeldig, og var definitivt ikke interessert i henne. Men de hadde mange felles kjente, og havnet ved samme bord.

Å bli smigret over oppmerksomhet er noe mange blir, det er ingen forbrytelse.

Hadde jeg spurt, ville han uten tvil ha fortalt at han gikk ut en tur. Det var uansett ingen stor sak.

Men jeg ser klart at hvis jeg hadde hatt mistanke om noe hanky panky med denne dama, kunne jeg ha blåst opp denne episoden til et problem.

En annen sak er at når man kun hører om en isolert episode uten å kjenne personen, får man ikke det rette inntrykket.

Nettopp, enig i siste avsnittet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...