Gå til innhold

Lillemus...kan du hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Heisann, så vidt jeg kan huske jobber du i bibliotek? tar jeg feil så får du bare hoppe over.

Men jeg lurer på om du, eller noen andre, kan hjelpe meg med bøker som omhandler leker og treningstips som passer i aldersgruppen 3 år og oppover til sånn ca. 8 år??

Finnes det noen bøker med barneidrett i denne aldersgruppen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164441-lillemuskan-du-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Student...Førskolelærer

Treningstips var vel et litt feil ordvalg, barn leker i den alderen. Ikke trener :)

Uansett, jeg jobber ikke på biblioteket, men tar førskolelærerutdanning.

Har et par bøker i pensum som er bra:

"Aktiviteter i ulike miljø" av Anne-Britt Nilsen og Tore A. Nilsen m.fl. (Universitetsforlaget)

"Skritt for skritt" Moen og Sivertsen

Anbefales! Iallefall den første. Den har mange gode forslag :)

Treningstips var vel et litt feil ordvalg, barn leker i den alderen. Ikke trener :)

Uansett, jeg jobber ikke på biblioteket, men tar førskolelærerutdanning.

Har et par bøker i pensum som er bra:

"Aktiviteter i ulike miljø" av Anne-Britt Nilsen og Tore A. Nilsen m.fl. (Universitetsforlaget)

"Skritt for skritt" Moen og Sivertsen

Anbefales! Iallefall den første. Den har mange gode forslag :)

ja, de leker..trener ikke... det er greitt. liten forsnakkelse der.

men takk for boktips. helt topp!!

Annonse

Klarte ikke helt å gi slipp på temaet. Det er lenge siden du hadde innlegg om dette, men jeg håper du fortsatt sjekker svar.

Har tenkt ut et par gode tips:

Det finnes en bok som heter "KJAPPFOT - OG 239 ANDRE LEKER OG STAFETTER" som er skrevet av Igor Shestakov og som er utgitt av Norges Håndballforbund. Den kan bl.a. bestilles på Akilles: www.akilles.no.

Samme sted kan du også bestille boka "MOSJONSLEKER FOR BARN OG VOKSNE" av Terje Nordberg.

Klarte ikke helt å gi slipp på temaet. Det er lenge siden du hadde innlegg om dette, men jeg håper du fortsatt sjekker svar.

Har tenkt ut et par gode tips:

Det finnes en bok som heter "KJAPPFOT - OG 239 ANDRE LEKER OG STAFETTER" som er skrevet av Igor Shestakov og som er utgitt av Norges Håndballforbund. Den kan bl.a. bestilles på Akilles: www.akilles.no.

Samme sted kan du også bestille boka "MOSJONSLEKER FOR BARN OG VOKSNE" av Terje Nordberg.

Jeg leser og noterer og takker for all informasjon jeg kan få. Trenger inspirasjon for å orke å holde på med frivillig barneidrett.

Thanks...(",)..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...