Gå til innhold

Kan du gi et råd?

Anbefalte innlegg

Jeg mistenker mannen min for å være utro. Alltid har han mobilen med seg. Ofte ringer telefonen og han tar den i et annet rom. En gang skulle jeg se hva klokka var, og kikket på mobilen, og da fikk han helt panikk.

Når han har vært ute på byn kommer han alltid gående, og jeg hører en bil kjører bort. Jeg har tenkt at gjerne er det ikke taxi..

I går bestemte jeg meg for å gjemme meg bak bilen min for å se denne bilen som han kommer med. Jeg hadde full oversikt over gata.

Det var mens jeg satt der sammenkrøpet at jeg så at det var rust i hele det bakre hjulhuset.

Synes du at jeg skal sende den inn på verksted?? Eller finnes det noe jeg kan kjøpe på biltema som tar begynnende rust??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/164464-kan-du-gi-et-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan i huleste kan en "eyeyh" som legger ut en tvits bli beskyldt for å ta æra for den? hehe

En vits er en vits, - hvem vet vel hvem som lagde den først?

Å, vitser er intellektuell eiendom :-)

Hver gang noen forteller en "svensken-dansken-og-nordmannen"-vits, så snur jeg meg i graven i irritasjon over at jeg aldri tok patent.

"..........................."

Å, vitser er intellektuell eiendom :-)

Hver gang noen forteller en "svensken-dansken-og-nordmannen"-vits, så snur jeg meg i graven i irritasjon over at jeg aldri tok patent.

"..........................."

Ikke sant? - og jeg var opphavet til grisen som sprang ut da nordmannen feis :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...